  • 1. Data: 2012-06-23 16:37:35
    Temat: Lenovo R61i - puszka na dodatkowy dysk zamiast DVD
    Od: n...@p...pl

    czesc,

    kontynuujac temat upgrade'u mojej maszyny Lenovo ThinkPad R61i -
    poszukuje puszki (obudowy) do wlozenia dodatkowego dysku twardego w
    miejsce napedu DVD.

    DVD: Lenovo Ultrabay Enhanced DVD Multi FRU P/N 39T2863

    czego mam szukac po Internecie? A moze ktos wie, gdzie takie cos
    kupic?

  • 2. Data: 2012-06-23 21:42:03
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    google -> r61i ultrabay hdd caddy

  • 3. Data: 2012-06-24 08:21:45
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-06-23 16:37, n...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > DVD: Lenovo Ultrabay Enhanced DVD Multi FRU P/N 39T2863
    >
    > czego mam szukac po Internecie? A moze ktos wie, gdzie takie cos
    Na portalu allegro szukać możesz "kieszeń sata lenovo". Oczywiście w
    wynikach pojawi się "chińszczyzna", ale 3-6 razy tańsza od oryginału
    http://sklep.nrc.com.pl/?pn=39T2863&name=39T2863---D
    VDMULT-6R.

    Sam mam taką "chińszczyznę" i spełnia ona swoje zadanie, w środku
    WD1600BEVS odczyt wg HD Tune max 48 MB/s min 25 MB/s.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 4. Data: 2012-06-26 17:47:54
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    <n...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > DVD: Lenovo Ultrabay Enhanced DVD Multi FRU P/N 39T2863
    > czego mam szukac po Internecie? A moze ktos wie, gdzie takie cos

    http://www.ebay.ie/itm/150812465175?ssPageName=STRK:
    MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649

    oryginalne to to oczywiscie nie jest, ale dziala u mnie bez problemu