  • 21. Data: 2012-12-11 19:14:05
    Temat: Re: Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-11 16:20, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

    > Siecią ?

    Nie da się - obecnie siecią można wgrać tylko mapę OSM. A taką mapę
    spokojnie można sobie darować.

  • 22. Data: 2012-12-11 19:21:00
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

    > Nie da się - obecnie siecią można wgrać tylko mapę OSM. A taką mapę
    > spokojnie można sobie darować.

    Jak to ? Nie można pliku wgrać ?

  • 23. Data: 2012-12-12 16:06:43
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 10 Gru, 13:08, the_foe <t...@w...pl> wrote:

    > ma mniejszy ekran (60% nexusa)

    CO?????? Przeciez oba maja 7"
    O jakiej wielkosci piszesz, w sensie geometrycznym czy moze jasnosci
    itp?

    > i brak ochrony przed porysowaniem

    a tego juz nie wiem

    > tylko 8GB wewnetrzenego flash.

    o pamieci to nawet nie wspominaj bo Nexus nie ma slotu na SD
    a Samsung GalaxyTab ma i sobie mozesz wlozyc chocby 128GB

    > Dodatkowa słabsza bateria.

    jak baterie trzymaja w obu tabletach?

    > Asus ma lepsze benchmarki:
    > Pi : +18%
    > Nena : +94%
    > SunSpider: +32%
    > Browser: +39%

    To duzo?

  • 24. Data: 2012-12-12 16:07:53
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 10 Gru, 08:32, "Chris" <c...@s...pl> wrote:
    > P.B. nabazgrał(a):
    >
    > Samsung ma ....

    P3100 i P3110 tez?

  • 25. Data: 2012-12-12 16:10:47
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 10 Gru, 12:44, the_foe <t...@w...pl> wrote:
    > Nexus 7 ma usb

    Patrze patrze i GDZIE ten port usb niby jest w Neksusie???

  • 26. Data: 2012-12-12 18:19:47
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-12-12 16:06, Yerine Ictimai pisze:

    > CO?????? Przeciez oba maja 7"
    > O jakiej wielkosci piszesz, w sensie geometrycznym czy moze jasnosci
    > itp?

    rozdzielczości ekranu.

> [...]
    >
    > o pamieci to nawet nie wspominaj bo Nexus nie ma slotu na SD
    > a Samsung GalaxyTab ma i sobie mozesz wlozyc chocby 128GB

    przepaść

    --
    the_foe

  • 27. Data: 2012-12-12 18:21:21
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2012-12-12 16:10, Yerine Ictimai pisze:

    > Patrze patrze i GDZIE ten port usb niby jest w Neksusie???

    tam gdzie podłaczasz ładowarkę - nezusa 7 ładujesz przez port microUSB

    --
    the_foe

  • 28. Data: 2012-12-12 22:06:21
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    > ma mniejszy ekran (60% nexusa) i brak ochrony przed porysowaniem, tylko
    > 8GB wewnetrzenego flash. Dodatkowa słabsza bateria. Asus ma lepsze

    Asus Nexus majac tylko pamiec wewnetrzna robi nam problem - bo pamiec
    sie "wyciera", jak sie czesto na niej pisze to robia sie bad blocks.
    Po pewnym czasie nasza pamiec sie do niczego nie nadaje. I wtedy
    nasz Nexus... NA ZLOM!
    Jak mamy slot na SD to uniezalezniamy trwalosc naszego urzadzenia od
    czestosci zapisow na pamieci.

    To taka polityka made in USA - jak kupuje sie ipada czy Nexusa to
    urzadzenie tak zaplanowano, ze ma dzialac nie dluzej niz 2 LATA! Po
    prostu chodzi o szybka ROTACJE, zeby ludziska czesto kupowali i
    napedzali gospodarke.
    To moze tam i ma sens kiedy minimalna pensja u nich jest 6x wieksza od
    naszej sredniej, ale Polak chce kupic cos trwalszego co potem
    odsprzeda na Allegro czy gdzies...
    Amerykanin dla porownania juz po roku od zakupienia rozwali Nexusa na
    glowie kolegi podczas imprezowania i sa kupi nowa zabawke za drobne...

  • 29. Data: 2012-12-15 11:03:03
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-11 19:21, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

    > Jak to ? Nie można pliku wgrać ?

    Sam plik można, tylko sporo z tym zachodu. Natomiast z poziomu samego
    programu można pobrać/zaktualizować tylko mapę OSM.

  • 30. Data: 2012-12-15 11:03:36
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-10 08:32, Chris pisze:
    > P.B. nabazgrał(a):