  • 31. Data: 2012-12-15 16:47:11
    Temat: Re: Lenovo IdeaPad A2107A - WSZYSTKOMAJACY TANIOL???
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

    > Sam plik można, tylko sporo z tym zachodu.

    A z USB nie ma zachodu ?

    > Natomiast z poziomu samego programu można pobrać/zaktualizować tylko mapę
    > OSM.

    Pisałeś już

  • 32. Data: 2012-12-15 17:15:47
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-15 16:47, John Kołalsky pisze:

    > A z USB nie ma zachodu ?

    W porównaniu z pobieraniem tego na Androida, to w praktyce żaden zachód.

    > Pisałeś już

    Nie może być..

  • 33. Data: 2012-12-22 09:41:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

    > W porównaniu z pobieraniem tego na Androida, to w praktyce żaden zachód.

    To nie rozumiem. Jeśli możesz coś pozyskać z USB albo z sieci to jedyna
    różnica jest na niekorzyść USB że musisz w to USB coś wdusić gdy sieć masz
    zwykle działającą.

  • 34. Data: 2012-12-23 14:10:17
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-22 09:41, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

    > To nie rozumiem. Jeśli możesz coś pozyskać z USB albo z sieci to
    > jedyna różnica jest na niekorzyść USB że musisz w to USB coś wdusić
    > gdy sieć masz zwykle działającą.

    To że w androidzie pobranie czegoś z sieci wymaga znacznie więcej
    zachodu niż na zwykłym kompie, tak samo później z rozpakowaniem takiego
    pobranego pliku i przeniesienie go we właściwe miejsce. Na kompie
    zaznaczenie czegoś przyciskiem myszy to żaden problem, w Androidzie to
    normalna droga przez mękę, no przynajmniej dla mnie nie jest to prosta i
    łatwa robota.. Podsumowując - na kompie pod Windows zrobię to
    kilka/naście razy szybciej.

  • 35. Data: 2012-12-23 21:05:02
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com>

> [...]
    > mękę, no przynajmniej dla mnie nie jest to prosta i łatwa robota..
    > Podsumowując - na kompie pod Windows zrobię to kilka/naście razy szybciej.

    Zmobilizowałeś mnie. Lupka "ump osmand", pierwszy link, link "cała mapa",
    zapisało się w download, "pobrane pliki", dotknąłem zipa to rozpakował się
    do podkatalogu, przycisk "zaznacz", zaznaczyłem rozpakowanego osb, wybrałem
    katalog osmand, przycisk "wklej", uruchomiłem osmand, przestawiłem opcje bo
    jeszcze nie uzywałem osmand offline, działa !

    Jest dokładnie tak, jak się spodziewałem.

    I na grzyba mi do tego inny system podłączony przez USB?!

    USB to ja do programowania używam, ale też nie uważam tego za normalne