  • Data: 2016-09-13 09:12:12
    Temat: Re: Lenistwo
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Sep 2016 09:59:30 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A znasz sie ? Ile % uwala - 1, 0.1% ?

    Generalnie pewnie blisko 100% tych którzy pójdą do sądu i prawidłowo uargumentują ;)

    > Chyba zadne radary w kraju nie wiaza pomiaru z autem.

    Poza stacjonarnymi, reczne chyba żadne, więc już rozumiesz o co chodzi? ;)

    > A u mnie ruch byl maly i nie bardzo bylo co innego zmierzyc, zreszta
    > jak mowie - mniej wiecej dobrze zmierzyli.

    A to już nie jest ważne. :)

    > No ale ... co to sad obchodzi ? Wystarczy zeznanie funkcjonariusza, ze
    > ruch byl maly i tylko 1 pojazd w zasiegu?

    No właśnie nie do końca jak nie jest w stanie powiązać pomiaru z Twoim pojazdem, to
    jak chce udowodnić, że pomiar dotyczy Ciebie, a nie auta sprzed 5 minut?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń