  • Data: 2016-09-13 11:34:38
    Temat: Re: Lenistwo
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-13 o 10:51, AL pisze:

> [...]
    > popularnych portalach).
    > Do programowania jest sporo programów np w sklepie Androida - lub
    > zamiast programowania, uczysz swój smartfon jak ma się zachować po
    > wykryciu danej pastylki (każda ma unikalny kod).
    > (uzywam w ten drugi sposób najczęściej, bo wówczas z jednej pastylki
    > może korzystać wiele osób, np. domowników)
    >
    > Wymagania: telefon z NFC (czyli Apple odpada :)
    > Dużo aparatów (zwłaszcza średniaków i flagowcó) z androidem posiada tą
    > funkcję od lat (wielu użytkowników nawet o tym nie wie, bądź nie umie z

    jacych,61527.html

    > a sposób wykorzystania:
    > http://smartag.pl/Pastylka-Tag-Samoprzylepny-p154.ht
    ml

    Dziękuję bardzo.
    A czy do odbierania rozmów (sam nie dzwonię z auta w czasie jazdy, ale
    odbierać rozmowy się zdarza) nie wystarczy aplikacja typu Auto bluetooth
    lub Bluetooth auto on/off? Kiedyś w starym HTC mechanizm włączania BT
    był automatyczny w samochodzie. Tyle, że wyłączać trzeba było ręcznie.
    Może właśnie chodzi o wyłączanie?
    T.
    Ps. Teraz, jak się spodziewam rozmów, to włączam BT wsiadając. Ale z
    automatu się jakiś pieprzony Janosik załącza, co jest mocno wkurzające.
    A rozmowy przychodzące to głównie oferty obejrzenia superhiper garnków
    lub fantastyczne oferty finansowe... :-)