  • 21. Data: 2009-04-06 10:59:25
    Temat: Re: Lekkie NTG - Jaki laptop?
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    Robert K. pisze:
    [ciach!]
    Zwieksz budżet i weź MacBooka / MacBooka Pro. Może jakieś raty?
    A jak studiujesz to AFAIK jest 10% zniżki...
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery

  • 22. Data: 2009-04-06 14:09:37
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

    "Nazgul" <a...@o...pl> wrote in message
    > Robert K. pisze:
    > [ciach!]
    > Zwieksz budżet i weź MacBooka / MacBooka Pro. Może jakieś raty?
    > A jak studiujesz to AFAIK jest 10% zniżki...

    Bardziej g...o LCD niz w macbooku chyba nie widzialem.
    Za te pieniadze, to nazwyklejsze okradanie ludzi w bialych rekawiczkach.
    Juz lepiej kup sobie skrzynke Jacka Danielsa...
    --
    see_you

  • 23. Data: 2009-04-06 17:10:25
    Od: Jerz <jerzybrzuch_malpa@gmail_kropka_._usun_smieci_.com>

    KILu chwyciwszy klawiaturę napisał(a):

    > Niestety nie zawsze. Mialem raz... bodajze jakiegos Della, w ktorym Fn byl
    > zamieniony z CTRL. Przemapowac sie tego nie dalo, bo kontroler z
    > klawiatury nie wypuszczal "w swiat" sygnalu z Fn, wiec jedynym wyjsciem
    > bylo przerobienie sciezek na folii klawiatury.

    W niektórych laptopach da się zamienić Fn z CTRL w biosie. Sprawdzałeś tam?

    Jerzy

  • 24. Data: 2009-04-06 18:19:50
    Od: "Robert K." <r...@p...naOnecie.pl>

    "Nazgul" napisał:
    > Zwieksz budżet i weź MacBooka / MacBooka Pro. Może jakieś raty?
    > A jak studiujesz to AFAIK jest 10% zniżki...

    Zwiększenie budżetu to nie jest wielki problem. Na dobrą sprawę mógłbym
    wydać i 4k, ale jakoś rozsądek bierze górę i nie bardzo chciałbym tyle kasy
    wydawać...
    A co do Maca - zdecydowanie nie :-)
    W przeciwieństwie do 99% użyszkodników internetu najeżdżających na M$, ja po
    prostu lubię Windowsa :-)
    Używam go od 3.11 począwszy i jakoś nigdy nie miewałem szczególnych z nim
    problemów... (nie mówię o Vista - jakoś nie mam ochoty nawet go
    sprawdzać...)

  • 25. Data: 2009-04-06 18:27:16
    Od: "Robert K." <r...@p...naOnecie.pl>

    A może jeszcze jedno pytanie:
    czy jakiejś marki zdecydowanie NIE polecacie?

  • 26. Data: 2009-04-07 17:33:43
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <kY5Cl.90$JS.88@newsfe27.ams2>,
    see_you nabazgrał:
    > Odwzorowanie kolorow oczywiscie dalekie od idealu,
    > ale na zmowe producentow laptopow nie ma bata...

    Ale to nie zmowa producentów, tylko realia rynku. Dla producentów
    matryc producenci laptopów są jakimś dziwnym i niszowym rynkiem.
    Dlatego też nawet jak laptopy z dobrymi matrycami były produkowane,
    to z rzeczywistą dostępnością bywało różnie...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 27. Data: 2009-04-07 19:16:40
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <Z%MCl.15$E45.3@newsfe26.ams2>,
    see_you nabazgrał:
    > Zauwaze tylko, ze ponad polowa wszystkich komputerow
    > dzis sprzedawanych to laptopy!
    > Dlatego, nie wierze, ze nie znalazloby sie tu niszy
    > na sprzet z dobra matryca.

    Cały problem w słowie ,,niszy''. Mogę Ci rzucić z czapki
    liczbą: 10000zł. Dzięki wystąpieniu po drodze magicznego
    słowa ,,nisza'' jestem przekonany, że zbyt mocno się nie
    pomyliłem...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 28. Data: 2009-04-07 19:25:12
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <s...@l...localdomain>,
    l...@l...localdomain nabazgrał:
    > Cały problem w słowie ,,niszy''. Mogę Ci rzucić z czapki
    > liczbą: 10000zł. Dzięki wystąpieniu po drodze magicznego
    > słowa ,,nisza'' jestem przekonany, że zbyt mocno się nie
    > pomyliłem...

    No dobra, nie wziąłem pod uwagę ostatnich zawirowań na rynku.
    Laptop dla niszy grafików będzie gdzieś w okolicach Thinkpada
    serii W. Nie będzie to raczej cena poziomu najniższego modelu
    z rodziny, więc licz 17500-25000zł + cena lepszej matrycy.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 29. Data: 2009-04-07 19:33:25
    Od: "see_you" <c...@e...trzy>

  • 30. Data: 2009-04-07 21:48:02
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    l...@l...localdomain napisal:
> [...]
    > serii W. Nie będzie to raczej cena poziomu najniższego modelu
    > z rodziny, więc licz 17500-25000zł + cena lepszej matrycy.

    Eee, nie tak tragicznie :)

    W700 czterordzeniowy jest do nabycia za 14700 zl brutto.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek