  • Data: 2009-04-05 20:22:33
    Temat: Re: Lekkie NTG - Jaki laptop?
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert K." <r...@p...naOnecie.pl> napisał:

    > [...]
    > Wychowany na stacjonarnych PCtach zawsze sobie wmawiałem, że nigdy nie
    kupię
    > laptopa. Jak widać: nigdy nie mów nigdy ;-)
    > Teraz (w sumie z racji m.in. tego, że żonka wieczorami lubi sobie
    > "posiedzieć na babskich forach") postanowiłem jednak jakiś kupić.
    > Przede wszystkim zależy mi na przyzwoitym odzwierciedleniu barw i cieni -
    > będę go używał do obróbki foto. Inny wymóg: chciałbym, żeby miał matowy
    > ekran (chociaż tutaj dam się przekonać do błyszczącego, jeśli usłyszę
    dobre
> [...]

    Jeśłi może być używany, to poleasingowy IBM Thinkpad T42 z 15" matrycą IPS
    (model ten występował zarówno z matrycami IPS jak i TN - należy szukać
    matrycy 15" o rozdzielczości 1400x1050 lub 1600x1200). Z Windowsem XP
    Professional, 1GB RAM, napędem Combo i dyskiem 60GB daje sie kupić za ok.
    1500zł (z fakurą VAT). Oczywiście można wymienić dysk na większy, napęd
    Combo na nagrywarkę DVD i dołożyć RAM-u - ale wtedy cena będzie wyższa. Nie
    jest to może na dzisiejsze czasy demon szybkości, ale jakość matrycy i
    solidność wykonania zankomicie to rekompensują.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)