  • 1. Data: 2010-08-20 09:42:48
    Temat: Lekki statyw podróżny
    Od: Michał Nitka <m...@g...com>

    Witam wszystkich,

    Szukam jakiegoś lekkiego statywu do zabierania na piesze wycieczki i
    spacery. Priorytetem jest możliwie mała masa i możliwie kompaktowe
    rozmiary, który będę zabierał a nie zostawiał w hotelu (a i tak pewnie
    kupię coś cięższego gdy będę potrzebował).

    Wpadł mi w oko Velbon DF-40, 1,1kg, 54/145 złożony rozłożony - czy
    ktoś miał styczność i może skomentować? Czy ktoś mógłby polecić coś
    lżejszego, z porównywalną lub wyższą jakością? Cena powiedzmy do
    300-400 PLN.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 2. Data: 2010-08-20 10:15:00
    Temat: Re: Lekki statyw podróżny
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Michał Nitka napisał(a):
> [...]
    > ktoś miał styczność i może skomentować? Czy ktoś mógłby polecić coś
    > lżejszego, z porównywalną lub wyższą jakością? Cena powiedzmy do

    Od razu mówię, że inny budżet, ale na razie najlepsze, co widziałem do
    takich zastosowań to to:
    http://www.vanguardgb.com/product/Vanguard%20Alta%20
    and%20224CP

    Macałem w MM, ale tam kosztował ponad 1000PLN z głowicą.
    Robi naprawdę dobre wrażenie. Mały, lekki i "tłusta" głowica.

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2010-08-20 11:19:41
    Od: "slawmir" <s...@w...pl>

    Ja używam sobie Slik Sprint Pro i bardzo sobie chwalę (z Nikon D50+Sigma
    18-200).
    http://www.euro.com.pl/statywy2/slik-sprint-pro.bhtm
    Jako turystyczny jest poręczny, lekki i daje radę z moim sprzętem o wadze
    około 1,1 kg.

    Pzdr, Sławek

  • 4. Data: 2010-08-20 16:32:10
    Od: mt <t...@i...pl>

    Michał Nitka pisze:
> [...]
    > ktoś miał styczność i może skomentować? Czy ktoś mógłby polecić coś
    > lżejszego, z porównywalną lub wyższą jakością? Cena powiedzmy do

    Oprócz tego, co już Ci powyżej pisano, to zobacz też na ofertę Benro,
    np. coś takiego:
    http://www.cyfrowe.pl/aparaty/benro-a-250ex-i-glowic
    a-bh-0.html

    --
    marcin

  • 5. Data: 2010-08-20 17:30:39
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "John Smith" napisał

> [...]
    >
    > Macałem w MM, ale tam kosztował ponad 1000PLN z głowicą.
    > Robi naprawdę dobre wrażenie. Mały, lekki i "tłusta" głowica.

    Uuuu, to podrożał. Parę miesięcy temu był do kupienia za jakieś 840 zł.
    Ale faktycznie, trudno znaleźć coś lżejszego i solidnego.

    adam

  • 6. Data: 2010-08-20 18:18:42
    Od: "Witek Kaszkin" <w...@p...zakopane.pl>

    Użytkownik "mt" <t...@i...pl> napisał

    > Oprócz tego, co już Ci powyżej pisano, to zobacz też na ofertę Benro, np.
    > coś takiego:
    > http://www.cyfrowe.pl/aparaty/benro-a-250ex-i-glowic
    a-bh-0.html

    i to jest właśnie to !