  • 1. Data: 2009-03-26 10:40:58
    Temat: [Lekki OT] Klucz dynamometryczny Wawa
    Od: Artur Zabronski <a...@g...com>

    Witam,

    zna ktoś jakiś sklep w Wawie gdzie mają klucze dynamometryczne? Chodzi
    mi o tańsze klucze w granicach cenowych 150-200zł.

    --
    Artur
    ZZ-R 1200

  • 2. Data: 2009-03-26 12:01:10
    Temat: Re: Klucz dynamometryczny Wawa
    Od: l...@l...cc

    Tańsze klucze nie działają. Mam taki jeden, więc wiem.
    Wolałbym wpłacić te 2 stówki na Caritas, przynajmniej jakiś pożytek by
    był.

    --
    Lama

  • 3. Data: 2009-03-26 12:13:27
    Temat: Re: [Lekki OT] Klucz dynamometryczny Wawa
    Od: apstryk <apstryk@_NOSPAM_op.pl>

    Artur Zabronskinapisal

    > Witam,

    > zna ktoś jakiś sklep w Wawie gdzie mają klucze dynamometryczne? Chodzi
    > mi o tańsze klucze w granicach cenowych 150-200zł.

    W weekend widziałem w Realu w M1 Marki klucze za 75 zł, chyba 20-200 Nm.
    Zaraz za wejściem po lewej stronie była cała ściana promocji
    motoryzacyjnych. Nazwy firmy na pudełku nie znalazłem, ale tez nie
    szukałem zbyt intensywnie.

    pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2009-03-26 12:19:55
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-26 11:40:58 +0100, Artur Zabronski <a...@g...com> said:

    > zna ktoś jakiś sklep w Wawie gdzie mają klucze dynamometrycz
    > ne? Chodzi
    > mi o tańsze klucze w granicach cenowych 150-200zł.

    W Autonarzedzia na Wóycickiego jakiś czas temu mieli promocję na
    Jonneswaye. Ciut drożej szło znaleźć Proxxona na Allegro.
    Pytanie jeszcze - jakie zakres?

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 5. Data: 2009-03-26 12:39:50
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Wolałbym wpłacić te 2 stówki na Caritas, przynajmniej jakiś pożytek by
    był.

    Caritas to złodzieje, na górników zbierali, na zawaloną halę, na
    stoczniowców, potem kasa znikała :-(

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 6. Data: 2009-03-26 12:44:20
    Od: a...@g...com

    On 26 Mar, 13:19, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > W Autonarzedzia na Wóycickiego jakiś czas temu mieli promocję na
    > Jonneswaye. Ciut drożej szło znaleźć Proxxona na Allegro.
    > Pytanie jeszcze - jakie zakres?

    Od jak najmniej, najlepiej by było 10-200Nm ale nie wiem czy w tej
    cenie jest to realne, od biedy zadowole się na razie 20-200Nm.

    --
    Artur

  • 7. Data: 2009-03-26 12:49:45
    Od: a...@g...com

    On 26 Mar, 13:01, l...@l...cc wrote:
    > Tańsze klucze nie działają. Mam taki jeden, więc wiem.
    > Wolałbym wpłacić te 2 stówki na Caritas, przynajmniej jakiś pożytek by
    > był.

    Co znaczy że nie działa?

    --
    Artur

  • 8. Data: 2009-03-26 12:58:53
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-03-26 13:44:20 +0100, a...@g...com said:

    > Od jak najmniej, najlepiej by było 10-200Nm ale nie wiem czy w tej
    > cenie jest to realne, od biedy zadowole się na razie 20-200Nm.

    Po pierwsze - takie zakresy mają klucze albo bardzo tanie (firm pokroju
    Tulex Inc czy Kowalex Corp), albo bardzo, ale to bardzo drogie (a i to
    nieliczne). Sam sobie zgadnij dlaczego.
    Po drugie - czy wymyśliłeś już jak do półmetrowej łychy na 1/2 będziesz
    podpinał małe nasadki/bity i jak wygodnie będzie się tym operowało?
    Po trzecie - są miejsca że i dynamometrykiem 1/4 jest ciężko podejść (i
    takie gdzie ni chu-chu nidyrydy np. bez wyciągnięcia silnika z ramy),
    więc zastanów się, jak Ci się będzie operowało w takich miejscach dużym
    kluczem.

  • 9. Data: 2009-03-26 14:06:17
    Od: l...@l...cc

    > Co znaczy że nie działa?

    To znaczy, że można go używać co najwyżej jak zwykłego klucza bo
    dynamometr nie działa z powodu, że nie funkcjonuje.
    To jego cecha wrodzona, taki się urodził, ja go nie zepsułem. Niestety
    z powodu wrodzonego optymizmu (no w końcu co się może zepsuć w
    kluczu?) pozbyłem się paragonu, dzięki czemu pięknie błyszczący klucz
    robi teraz za ozdobę mojego garażu.

    --
    Lama

  • 10. Data: 2009-03-26 18:16:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    l...@l...cc pisze:
    > Tańsze klucze nie działają. Mam taki jeden, więc wiem.

    Czyby?

    U mnie działa.

    Inna sprawa, że konstrukcja jest czysto fizyczna - moment mierzy się na
    zwykłej skali wygięciem "wajchy" w stosunku do strzałki ;)