    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ledy zasilane z 230V - wątpliwości do schematu
    Date: Fri, 04 Jan 2013 21:55:37 +0100

    On Fri, 4 Jan 2013 21:24:21 +0100, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No to niby podlaczone poprawnie ... a moze kondensator przebity ?
    ALe
    > nie , piszesz ze 30mA plynie ..

    No wlasnie, też myślałem ze przebity, ale 30mA jak byk na zawarciu.

    > z LED czy bez ? Bez strzeli, ale LED ogranicza napiecie rownie
    dobrze

    Już nie pamiętam, być może ledy mi sie odpiely od ukladu.
    No ale ciągle ciekawym czemu te diody nie przeżywają, bo schemat jest
    dosc popularny a jednak nie działa :) Spalilem już 6 a 8zl sztuka :/

    --
    Marek