  • Data: 2016-02-18 13:11:55
    Temat: Re: Ledy "same" swiecą- chyba już było;)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan tomekp napisał:

    > Za kondensator warty 10 groszy ...

    To pomijam jako rzecz drugorzędną. Natomiast w tej samej kategorii
    mieszczą się systemy do wyłączania takiego kilkuwatowego oświetlenia
    gdzieś w korytarzu. Reagujące na ruch, dźwięk, fale mózgowe czy coś
    jeszcze, o czym nie wiem. Ludzie za coś takiego gotowi są zapłacić
    o wiele więcej niż dychę, często sami dla siebie projektują takie
    rzeczy po nocach (świecąć w pokoju do samego rana). Często taki
    "inteligentny" system non stop pobiera więcej prądu, niż obiekt,
    który ma okresowo włączać.

    --
    Jarek