  • Data: 2012-04-12 11:42:53
    Temat: Re: Leasing - paranoja :(
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-12 11:22, Grejon pisze:
    > W dniu 2012-04-12 10:37, Potocki Passion & Adventure pisze:
    >
    > [ciach]
    >
    > Dobra, dobra - te kontrolkę w SC sprawdziłeś? ;)

    Oj, masakra w ogóle z tym Seitkiem :( Ale to dlatego, że żona jeździła
    (podobno coś z nim robiła u mechaników).

    Wczoraj się za niego wziąłem:

    Oleju miał tyle, że ledwo bagnet go dotykał i moczył się 1mm
    Płynu w chłodnicy miał 2cm poniżej kreski minimum
    Lampka "aku" się zaświecała po włączeniu kluczyka i gasła po odpaleniu
    silnika
    Płyn w hamulcach bardzo niski
    Felgi pokrzywione (już kupiłem nowe)
    Opony uszkodzone bo po wymianie przestało bić na kierownicy (kupiłem
    Pirelli 165x55R13)

    W ogóle auto idzie do konkretnego remontu :( Elektryk, potem wszystko
    inne. Jak można tak zapuścić auto :(

    PS. Dziś kupiłem sobie Seicento VAN :) ale ja o niego będę dbał jak o
    Mondeo wcześniej :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl