  • Data: 2012-03-31 13:21:46
    Temat: Re: Leasing - paranoja :(
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-26 21:24, Cavallino pisze:

    > A dlaczego się tak dziwisz?
    > Ich auto, więc ich prawo do zarabiania.

    Już się wszystko wyjaśniło :)

    Gdybym chciał tak zrobić jak pisałem, czyli nowa firma przejmuje mój
    leasing + płaci mi odstępne, to się nie da, bo fiskus się od 2010
    przyczepia i są trzy wyjścia:

    - Pekao Leasing kończy ze mną umowę i podpisuje nową umowę na leasing w
    kwocie rynkowej (wycenili 2,5 letnie auto na 61.000zł). Po podpisaniu
    umowy z nową firmą Pekao Leasing zwraca mi róznicę między cena rynkową a
    tym co zostało mi do spłaty (36 tysiecy) w kwocie netto. Czyli dostanę
    kilkanascie tysięcy.

    - Ja wykupuję auto za 44 tysiące mogę je sprzedać na f-rę vat za kwotę
    jaka mi się podoba.

    - Ktoś inny wykupuje auto z firmy leasingowej za gótówkę, ale wtedy auto
    musi wycenić zewnętrzny rzeczoznawca. Reszta jak w punkcie 1 :)

    W tej chwili mam trzech chętnych na samochód i jak się to zakończy
    zobaczymy. Każdy chce to auto, zobaczę kto da więcej :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl