-
11. Data: 2011-06-19 14:04:21
Temat: Re: Laweciarskie przygody
Od: "marcin" <m...@m...ru>
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
news:itkjol$42t$1@inews.gazeta.pl...
>> i pewnie stabilizatora też nie było...
>
> jakiego stabilizatora!?
Rozwiazanie stosowane np. w przyczepach kempingowych. Ale na czym polega -
nie wiem - niech ktos wyjasni. W kazdym razie chodzi o minimalizacje bujania
przy ciagnieciu duzej, niekoniecznie ciezkiej przyczepy.
pozdr
m
-
12. Data: 2011-06-19 14:33:29
Temat: Re: Laweciarskie przygody
Od: "Kartrait" <n...@m...pl>
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:4dfdd171$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...
>W dniu 2011-06-19 12:32, Mirek P. pisze:
>> W dniu 2011-06-19 11:38, Tomasz Pyra pisze:
>>> http://www.youtube.com/watch?v=Sd6GhvSym5o
>>
>> przypomnij ile to można jechać z przyczepą max?
>
> Na autostradzie z 80, ale to już spokojnie wystarczy żeby źle załadowana
> przyczepa zaczęła skakać.
przy spełnieniu kilku warunków, na niemieckich autobanach można 100
--
Pozdrufka,
Krzysiek vel kartrait
-
13. Data: 2011-06-19 14:35:41
Temat: Re: Laweciarskie przygody
Od: "Kartrait" <n...@m...pl>
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
news:itkjol$42t$1@inews.gazeta.pl...
>
> Użytkownik "Kartrait" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> news:itki59$rmj$1@inews.gazeta.pl...
>> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
>> news:4dfdc987$0$2446$65785112@news.neostrada.pl...
>>
>>> A głównie zbyt duża prędkość która powoduje jakieś tam bujanie lawetą i
>>> złe reakcje kierowcy które zamiast wygasić oscylacje i zmniejszyć
>>> prędkość, to je jeszcze pogłębiły.
>>
>> i pewnie stabilizatora też nie było...
>
> jakiego stabilizatora!?
np coś takiego http://www.al-ko.pl/208.htm
są też już o wiele bardziej zaawansowane systemy, odsyłam do google :)
--
Pozdrufka,
Krzysiek vel kartrait
-
14. Data: 2011-06-19 14:35:54
Temat: Re: Laweciarskie przygody
Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>
"marcin" <m...@m...ru> schrieb im Newsbeitrag
news:4dfde5d0$0$2484$65785112@news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:itkjol$42t$1@inews.gazeta.pl...
>
>>> i pewnie stabilizatora też nie było...
>>
>> jakiego stabilizatora!?
>
> Rozwiazanie stosowane np. w przyczepach kempingowych. Ale na czym polega -
> nie wiem - niech ktos wyjasni. W kazdym razie chodzi o minimalizacje
> bujania przy ciagnieciu duzej, niekoniecznie ciezkiej przyczepy.
>
> pozdr
> m
http://www.polskicaravaning.pl/pl/news/show/id/1407
-
15. Data: 2011-06-19 14:54:56
Temat: Re: Laweciarskie przygody
Od: Maciek <d...@p...onet.pl>
Dnia Sun, 19 Jun 2011 11:38:01 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> http://www.youtube.com/watch?v=Sd6GhvSym5o
Jestem pod wrazeniem bogactwa jezyka autora filmu. Zna chyba z piec slow.
--
Maciek
Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio
-
16. Data: 2011-06-19 15:21:42
Temat: Re: Laweciarskie przygody
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 19 Jun 2011 11:45:30 +0200, Sebastian Biały
<h...@p...onet.pl> wrote:
> A swoją drogą takie oscylacje przyczepy widuje czasem u jadących >
> 100km/h. Dlaczego się pojawiają? Wina kierownika który kontruje
> kierownicą czy to "tak samo się robi"?
Masz opowiastkę kierownika:
http://www.milanos.pl/vid-42749-Miota-nim-jak-Szatan
.html
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
17. Data: 2011-06-19 23:24:56
Temat: Re: Laweciarskie przygody
Od: venioo <p...@o...eu>
W dniu 2011-06-19 14:54, Maciek pisze:
> Dnia Sun, 19 Jun 2011 11:38:01 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
>
>> http://www.youtube.com/watch?v=Sd6GhvSym5o
>
> Jestem pod wrazeniem bogactwa jezyka autora filmu. Zna chyba z piec slow.
>
hmmm... 3x qrwa i 2x ooo ;)
--
venioo
GG:198909
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086
-
18. Data: 2011-06-19 23:57:54
Temat: Re: Laweciarskie przygody
Od: venioo <p...@o...eu>
W dniu 2011-06-19 15:21, Robert Rędziak pisze:
> On Sun, 19 Jun 2011 11:45:30 +0200, Sebastian Biały
> <h...@p...onet.pl> wrote:
>
>> A swoją drogą takie oscylacje przyczepy widuje czasem u jadących>
>> 100km/h. Dlaczego się pojawiają? Wina kierownika który kontruje
>> kierownicą czy to "tak samo się robi"?
>
> Masz opowiastkę kierownika:
> http://www.milanos.pl/vid-42749-Miota-nim-jak-Szatan
.html
>
Ta opowiastka to pikuś, lepszy jest pod spodem komentarz:
"peerzet
Zatem przełóżmy na język bardziej zrozumiały:
"K$^@A"- Jest chęcią zwrócenia uwagi na fakt, ze świadek zdarzenia
bacznie obserwuje otoczenie w sytuacji podwyższonego ryzyka.
"JA PIERDOLE"- jest wyrażeniem głębokiego zdumienia.
"NO W PIZDE DAJ"- jest słuszną radą aby poprzez zwiększenie obrotów
silnika a tym samym siły pociągowej wyprowadzić pojazd z opresji.
Udzielana z lekką dozą irytacji wobec braku doświadczenia w tej materii
kierującego.
Drugie "JA PIERDOLE"- wyraża podekscytowanie pomieszane z lekkim
niedowierzaniem, iż komentujący staje się świadkiem tak niecodziennej
sytuacji.
Drugie "K$^@A"- wskazuje stan niezadowolenia z faktu, iż wcześniej
założona w podświadomości przez komentującego nadzieja wyprowadzenia
zespołu pojazdów z groźnej sytuacji okazała się być nietrafioną, przy
czym wyraża także nutę współczucia dla prowodyra wydarzenia.
"O K$^@A"- wykazuje zaskoczenie połączone z obawą, iż pojazdy mogą
nieoczekiwanie wtargnąć na przeciwległy pas ruchu powodując niepomiernie
większe zagrożenie dla uczestników ruchu drogowego.
"K$^@A NO"- wyraża ostateczną emocję będącą wynikiem kumulacji wrażeń i
bodźców odbieranych przez cały okres trwania zdarzenia.
"WYSIADAJ K$^@A"- Jest postawieniem jasnego komunikatu do jednego z
podróżujących, jednak odnoszącego się merytorycznie do wszystkich
pasażerów, odnośnie potrzeby zabezpieczenia miejsca zdarzenia oraz
udzielenia pomocy przedmedycznej ewentualnym poszkodowanym.
...nie bez powodu Enigma była dziełem Polaków !
Kodowanie znaczeń mamy we krwi !!!"
:D:D:D
--
venioo
GG:198909
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2086
-
19. Data: 2011-06-20 06:44:36
Temat: Re: Laweciarskie przygody
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Kartrait wrote:
> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
> wiadomości news:4dfdd171$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2011-06-19 12:32, Mirek P. pisze:
>>> W dniu 2011-06-19 11:38, Tomasz Pyra pisze:
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=Sd6GhvSym5o
>>>
>>> przypomnij ile to można jechać z przyczepą max?
>>
>> Na autostradzie z 80, ale to już spokojnie wystarczy żeby źle
>> załadowana przyczepa zaczęła skakać.
>
> przy spełnieniu kilku warunków, na niemieckich autobanach można 100
zaraz taki jedne napisze pewnie że można spokojnie 2,5 x szybciej :)
-
20. Data: 2011-06-20 07:49:45
Temat: Re: Laweciarskie przygody
Od: Grejon <g...@g...com>
W dniu 2011-06-20 06:44, Marek Dyjor pisze:
> Kartrait wrote:
>> Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
>> przy spełnieniu kilku warunków, na niemieckich autobanach można 100
>
> zaraz taki jedne napisze pewnie że można spokojnie 2,5 x szybciej :)
No tak, bo kaganiec jest na 250 :)
--
Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi