  • 11. Data: 2011-06-19 14:04:21
    Temat: Re: Laweciarskie przygody
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:itkjol$42t$1@inews.gazeta.pl...

    >> i pewnie stabilizatora też nie było...
    >
    > jakiego stabilizatora!?

    Rozwiazanie stosowane np. w przyczepach kempingowych. Ale na czym polega -
    nie wiem - niech ktos wyjasni. W kazdym razie chodzi o minimalizacje bujania
    przy ciagnieciu duzej, niekoniecznie ciezkiej przyczepy.

    pozdr

  • 12. Data: 2011-06-19 14:33:29
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    > Na autostradzie z 80, ale to już spokojnie wystarczy żeby źle załadowana
    > przyczepa zaczęła skakać.

    przy spełnieniu kilku warunków, na niemieckich autobanach można 100

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait

  • 13. Data: 2011-06-19 14:35:41
    Od: "Kartrait" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kartrait" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > jakiego stabilizatora!?

    np coś takiego http://www.al-ko.pl/208.htm
    są też już o wiele bardziej zaawansowane systemy, odsyłam do google :)

    --
    Pozdrufka,
    Krzysiek vel kartrait

  • 14. Data: 2011-06-19 14:35:54
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    http://www.polskicaravaning.pl/pl/news/show/id/1407

  • 15. Data: 2011-06-19 14:54:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jun 2011 11:38:01 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=Sd6GhvSym5o

    Jestem pod wrazeniem bogactwa jezyka autora filmu. Zna chyba z piec slow.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 16. Data: 2011-06-19 15:21:42
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sun, 19 Jun 2011 11:45:30 +0200, Sebastian Biały
    <h...@p...onet.pl> wrote:

    > A swoją drogą takie oscylacje przyczepy widuje czasem u jadących >
    > 100km/h. Dlaczego się pojawiają? Wina kierownika który kontruje
    > kierownicą czy to "tak samo się robi"?

    Masz opowiastkę kierownika:
    http://www.milanos.pl/vid-42749-Miota-nim-jak-Szatan
    .html

    r.
    _____________

  • 17. Data: 2011-06-19 23:24:56
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-19 14:54, Maciek pisze:

    > Jestem pod wrazeniem bogactwa jezyka autora filmu. Zna chyba z piec slow.

    hmmm... 3x qrwa i 2x ooo ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 18. Data: 2011-06-19 23:57:54
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-19 15:21, Robert Rędziak pisze:

    > Masz opowiastkę kierownika:
    > http://www.milanos.pl/vid-42749-Miota-nim-jak-Szatan
    .html

    Ta opowiastka to pikuś, lepszy jest pod spodem komentarz:

    "peerzet

    Zatem przełóżmy na język bardziej zrozumiały:

    "K$^@A"- Jest chęcią zwrócenia uwagi na fakt, ze świadek zdarzenia
    bacznie obserwuje otoczenie w sytuacji podwyższonego ryzyka.

    "JA PIERDOLE"- jest wyrażeniem głębokiego zdumienia.

    "NO W PIZDE DAJ"- jest słuszną radą aby poprzez zwiększenie obrotów
    silnika a tym samym siły pociągowej wyprowadzić pojazd z opresji.
    Udzielana z lekką dozą irytacji wobec braku doświadczenia w tej materii
    kierującego.

    Drugie "JA PIERDOLE"- wyraża podekscytowanie pomieszane z lekkim
    niedowierzaniem, iż komentujący staje się świadkiem tak niecodziennej
    sytuacji.

    Drugie "K$^@A"- wskazuje stan niezadowolenia z faktu, iż wcześniej
    założona w podświadomości przez komentującego nadzieja wyprowadzenia
    zespołu pojazdów z groźnej sytuacji okazała się być nietrafioną, przy
    czym wyraża także nutę współczucia dla prowodyra wydarzenia.

    "O K$^@A"- wykazuje zaskoczenie połączone z obawą, iż pojazdy mogą
    nieoczekiwanie wtargnąć na przeciwległy pas ruchu powodując niepomiernie
    większe zagrożenie dla uczestników ruchu drogowego.

    "K$^@A NO"- wyraża ostateczną emocję będącą wynikiem kumulacji wrażeń i
    bodźców odbieranych przez cały okres trwania zdarzenia.

    "WYSIADAJ K$^@A"- Jest postawieniem jasnego komunikatu do jednego z
    podróżujących, jednak odnoszącego się merytorycznie do wszystkich
    pasażerów, odnośnie potrzeby zabezpieczenia miejsca zdarzenia oraz
    udzielenia pomocy przedmedycznej ewentualnym poszkodowanym.

    ...nie bez powodu Enigma była dziełem Polaków !
    Kodowanie znaczeń mamy we krwi !!!"

    :D:D:D

    --
    venioo
    GG:198909

  • 19. Data: 2011-06-20 06:44:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

  • 20. Data: 2011-06-20 07:49:45
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-06-20 06:44, Marek Dyjor pisze:

    > zaraz taki jedne napisze pewnie że można spokojnie 2,5 x szybciej :)

    No tak, bo kaganiec jest na 250 :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi