    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Latarka Mag-lite 2D - zablokowana bateria.
    Date: Sun, 03 May 2009 13:21:45 +0200

    > Mam kłopot niby prosty, a jednak rozwiązania siłowe nie przyniosły
    > rezultatu. Zablokowała mi się bateria w latarce Mag-Lite. Pojemnik jest
    > na dwie baterie, jedną udało mi się wyjąć, druga została w środku i
    > nawet po wywierceniu w niej dziury i zahaczeniu prętem nie mogę jej
    > wyciągnąć. Chyba trzeba rozebrać latarkę od strony żarówki, ale i to
    > jest dla mnie zbyt trudne.
    > Latarka dosyć popularna, więc może macie jakieś pomysły, co?

    Ja kiedyś miałem podróbę maglite'a na 2 baterie AAA. Od strony żarówki
    rozbierało są się banalnie!! tan były dwie części plastikowe, jedna
    wchodziła od strony baterii, druga od strony żarówki... wystarczyło
    odkręcić "klosz", wyjąć żarówkę (przez wyciągnięcie), podważyć ten górny
    plastik i to wszystko - zostawał ten w środku, można było w niego
    uderzać i w ten sposób wypchnąć baterię ;)...
    Ale zapewne te większe latarki różnią się od tych małych ;P...
    Możesz spróbować lekko podgrzać obudowę (np. wystawiając na piękne
    majowe słoneczko ;)), może obudowa rozszerzy się ciut bardziej niż
    bateria i wyjdzie :)... o ile jest to zaklinowanie, a nie przyklejenie
    czymś... jeśli pogrzanie nie pomoże, to może na drugi biegun -
    schłodzić?? :)...

    Pozdrawiam
    Konop

    PS pamiętaj, żeby nie przesadzać z tym podgrzewaniem!!!!!!!!!!