  • 31. Data: 2019-01-31 13:59:52
    Temat: Re: Latajaca tafla lodu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik T. k...@i...pl ...

    > Problem w tym, że przepisy są dość wymagające - żeby wejść na
    > naczepę trzeba mieć albo pomost albo papiery na pracę na wysokości.
    > Który kierowca to ma? W dodatku odpowiednie zabezpieczenia (uprząż,
    > linki). Więc albo jesteśmy zgodni z przepisami i nie jedziemy, albo
    > je nieco naginamy... Nagięcie może polegać na nielegalnym
    > odśnieżeniu albo... nieodśnieżeniu.

    Moze po prostu przy parkingach powinny być odpowiednie rusztowania /
    pomosty?
    Nie wiem czy czegoś nie myle ale ktos mi kiedys opowiadał, jak mozna
    usunąc lód za pomocą liny (potrzebne oczywiście dwie osoby)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 32. Data: 2019-01-31 15:12:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 00:20:00 UTC+1 użytkownik LordBluzg(R) napisał:

    > Jaki kurwa śnieg, debilu?

    A co widzisz na filmiku?

  • 33. Data: 2019-01-31 20:54:23
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-31 o 13:59, Budzik pisze:
> [...]
    > Nie wiem czy czegoś nie myle ale ktos mi kiedys opowiadał, jak mozna
    > usunąc lód za pomocą liny (potrzebne oczywiście dwie osoby)

    Na plandece?
    Nawet na budzie lina nie zdejmie lodu - będzie się ślizgać ponad nim.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 34. Data: 2019-02-01 09:01:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Jan 2019 11:28:10 +0100, T. napisał(a):

> [...]
    > kierowca to ma? W dodatku odpowiednie zabezpieczenia (uprząż, linki).
    > Więc albo jesteśmy zgodni z przepisami i nie jedziemy, albo je nieco

    Ale policjant zeby zajrzec na dach musi miec drabine lub pomost,
    papiery na prace na wysokosci, zabezpieczenia, a ktory to ma ? :-)

    No nie, idzie nowe, moze miec drona i papiery operatora drona :-

    J.

  • 35. Data: 2019-02-01 10:10:38
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-02-01 o 09:01, J.F. pisze:

> [...]
    > papiery na prace na wysokosci, zabezpieczenia, a ktory to ma ? :-)
    >

    > No nie, idzie nowe, moze miec drona i papiery operatora drona :-

    W sumie racja - gdyby się zabierał za wspinanie można by mu
    przypomnieć... :-)
    T.
    Ps. Znam przypadek jak gość w biurze spadł z krzesła jak na nim stanął,
    żeby wstawić coś wysoko na pawlacz i niestety złamał kręgosłup. Nie
    potrzeba wcale wysoko wchodzić.

  • 36. Data: 2019-02-01 10:29:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2019 10:10:38 +0100, T. napisał(a):

> [...]
    > Ps. Znam przypadek jak gość w biurze spadł z krzesła jak na nim stanął,
    > żeby wstawić coś wysoko na pawlacz i niestety złamał kręgosłup. Nie

    No wlasnie ... gdyby policjant spadl z naczepy, to czy OC pojazdu
    powinno wyplacic ? :-)

    J.

  • 37. Data: 2019-02-01 10:42:05
    Od: p...@g...com

    9852,z-jadacego-tir-a-spadla-bryla-lodu-trafila-na-n
    ieoznakowany.html#s=BoxOpCzol9

    to jest zasmarkany obowiazek kazdego kierowcy i dobrze ze klepia takich matolkow

  • 38. Data: 2019-02-01 10:56:45
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-02-01 o 10:42, p...@g...com pisze:
    9852,z-jadacego-tir-a-spadla-bryla-lodu-trafila-na-n
    ieoznakowany.html#s=BoxOpCzol9

    > to jest zasmarkany obowiazek kazdego kierowcy i dobrze ze klepia takich matolkow

    No ale wyobraź sobie krzyk, jaki się podniesie przy jakimkolwiek wypadku
    podczas takiego odśnieżania. Prokurator, wysokie kary dla właściciela
    firmy i nie ma zmiłuj, że kierowca wszedł samowolnie... A wystarczyłoby
    pobudować przy głównych drogach pomosty - w końcu opłata za przejazdy
    powinna takie coś finansować. I wtedy kierowcy nie będą mieli argumentów.
    T.

  • 39. Data: 2019-02-01 11:59:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Feb 2019 01:42:05 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):

    9852,z-jadacego-tir-a-spadla-bryla-lodu-trafila-na-n
    ieoznakowany.html#s=BoxOpCzol9

    > to jest zasmarkany obowiazek kazdego kierowcy i dobrze ze klepia takich matolkow

    No ale widzisz - obowiazek jest, a mozliwosci nie ma.

    A film gdzie ? Czy policjant zachowal bezpieczny odstep :-P

    J.

  • 40. Data: 2019-02-01 12:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale policjant zeby zajrzec na dach musi miec drabine lub pomost,
    > papiery na prace na wysokosci, zabezpieczenia, a ktory to ma ? :-)

    Po efektach ich poznacie.
    Skoro auto jedzie i sypie sie z niego lód to znaczy ze naczepa nie
    uprzątnieta.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie