  • 1. Data: 2019-01-30 11:02:51
    Temat: Latajaca tafla lodu
    Od: "n" <...@...e>

    https://videos.metro.co.uk/video/met/2016/05/19/2051
    433575994902403/960x540_2051433575994902403.mp4

  • 2. Data: 2019-01-30 11:50:37
    Temat: Re: Latajaca tafla lodu
    Od: p...@g...com

    ja wiem ze zima jest co roku ale to suchar z 2015 :-)

  • 3. Data: 2019-01-30 16:28:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-01-30 11:02, n wrote:

    > https://videos.metro.co.uk/video/met/2016/05/19/2051
    433575994902403/960x540_2051433575994902403.mp4

    No takiego sposobu na poganiajacych swiatlami to ja jeszcze nie widzialem..

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2019-01-30 17:07:09
    Od: "n" <...@...e>

    A wystarczyło włączyć spryskiwacze ;-)
    Ale zamiesciłem link z jednej przyczyny: bez własnej kamery po takim ciosie jesteś w
    czarrnej d... .

    -----

  • 5. Data: 2019-01-30 18:26:45
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-30 o 17:07, n pisze:
    > A wystarczyło włączyć spryskiwacze ;-)
    > Ale zamiesciłem link z jednej przyczyny: bez własnej kamery po takim ciosie jesteś
    w czarrnej d... .

    Czy z kamerą czy bez i tak pójdzie z AC, bo sprawca niezidentyfikowany...
    T.
    Ps. To chyba gdzieś w Ameryce?

  • 6. Data: 2019-01-30 18:28:05
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > A wystarczyło włączyć spryskiwacze ;-)
    > Ale zamiesciłem link z jednej przyczyny: bez własnej kamery po takim ciosie
    > jesteś w czarrnej d... .

    Ale co da kamera w tym przypadku? Może przed żoną się wytłumaczysz ale
    nic więcej.
    Wojtek

  • 7. Data: 2019-01-30 18:39:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Da sie odczytac numery samochodu od ktorego odpadl zmrozony snieg?

  • 8. Data: 2019-01-30 18:40:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-01-30 o 17:07, n pisze:
    > A wystarczyło włączyć spryskiwacze ;-)

    Gdyby gwałtownie przyspieszył, to mógłby wytworzyć falę
    przed pojazdem i ona by rozkruszyła taflę :-)

  • 9. Data: 2019-01-30 18:41:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    AC jest dobrowolne z ograniczeniami jakie robia ubezpieczyciele. Nie wszyscy je maja
    i co wtedy?

  • 10. Data: 2019-01-30 18:45:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To tak samo jak by zwolnil, snieg upadl by przed nim. A jak by wyszedl z domu dwie
    minuty wczesniej to by nie wiedzial ze komus snieg z dachu odpadl. Mogl rowniez
    jechac prawym pasem. Jest jeszcze duzo mozliwosci zeby sniegiem nie dostal.