  • Data: 2011-04-28 19:18:09
    Temat: Re: Lasery w odtwarzaczach DVD - spisek, czy jak?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Całkiem do niedawna prowadziłem przez parę lat serwis audio itp,
    i zauważyłem, że np. Luxmany najczęściej trafiały po wielu latach (5-7), i
    najczęściej po przeczyszczeniu optyki
    chodziły jeszcze np. rok.
    W środku chyba lasery SONY były. Takie np. NAD-y, to średnio 2-3 lata i
    laser do wymiany.
    W wielu innych markach najczęściej 2 lata.

    Jakkolwiek znam markę (Advance Acoustic), która miała lasery wymieniane po
    okresie miesiąca, a dotyczyło to
    z kilkunastu procent urządzeń, jak nie lepiej. Po prostu hurtem.
    A lasery (jak zresztą cała reszta) masakryczna chińszczyzna.