  • 11. Data: 2010-12-08 09:11:53
    Temat: Re: Lark Freebird 35 AT Moto
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4cff20c3$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nie twierdzę, że jest to profesjonalna nawigacja dla zawodowców, ale
    > pozwala na swobodę podróżowania po Europie bez wożenia ze sobą sterty map.
    > W Polsce juz sprawdziłem w pobliskim Parku Krajobrazowym, gdzie zbieram
    > grzyby od dziecka i wszytkie ważniejsze gruntówki były naniesione. Dla
    > mnie to ważne bo korzystam często krajoznawczo z szutrówek.
    mam Srarka 43,1 normalnego samochodowego + wydłubana obudowę na moto
    i moje opinie na temat tego wynalazka sa jak najbardzie pozytywne
    ma to WinCE
    bangla na tym mapamap (było ordżinalnie) autompa (nie lubie i nie korzytsam)
    Igo, garmin mobile , Ozi
    od ktoregos modelu Srarki obsługuja karty SDHC do 16 GB (mam nadzieje ze tyn
    motocyklowy tyz tak ma) predkosc przeliczania trasy hmm.. mi wystarcza tym
    bardziej ze jedzac dalej niz dookoła komina i tak trezba korzytsac z map od
    lokalnych dostawców co sie przekłąda na słabe działenie wspolne wiec tras
    miedzygalaktycznych sie nie wyznacza
    opócz navi mam tam łodtwarzacz mp3, serwisówke, arkusz excela i wiele innych
    rzeczy któe oczywiscie do niczego nie sa potrzebne ale są :-)
    zjechało toto kawałek europy i bliskiego wschodu i sie nie rozpadło
    jako wierny marce przymierzam sie do tego motocyklowego bo jak wiadomo
    samochodowe maja niestety słabo kontrastowy ekran
    IMO w porównaniu do Srarka Garmin wypada słabiutko szcególnie w obszarze
    zarzadzania mapami i trasami (technologia jak za króla popiela)

    pozdroo
    huck

  • 12. Data: 2010-12-08 13:26:31
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "huck" <k...@o...pl> napisał

    > IMO w porównaniu do Srarka Garmin wypada słabiutko szcególnie w obszarze
    > zarzadzania mapami i trasami (technologia jak za króla popiela)

    Ale Garmin nazywa sie GARMIN! Nawigacji w ktorej sam uchwyt na
    kierownice nie kosztuje 1k zl prawdziwy motocyklista nie tknie!

    Ze trzy lata temu, gdy pozbylem sie zawodnego TomTom Ridera i
    na wyjazd zalozylem jakas navi z Biedronki - patrzono sie na mnie z
    politowaniem, a na preclach w jakims watku prawdziwi motocyklisci
    wysmiali mnie :)
    Teraz uzywam NavRoad'a ktory spokojnie wytrzymal deszczowa wyprawe
    do Norwegii - a kosztowal 1/3 tego co Garmin...
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 13. Data: 2010-12-08 14:44:05
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 8 Gru, 14:26, "Hinek" wrote:

    > Ale Garmin nazywa sie GARMIN! Nawigacji w ktorej sam uchwyt na
    > kierownice nie kosztuje 1k zl prawdziwy motocyklista nie tknie!

    Prawda, mazgaje za to beda w kazdym watku a nawigacjach bez
    uzasadnienia dyskredytowac Garmina.
    Dodam, ze bmw tez jest be. Da sie przeciez zwiedzic swiat
    Jingchengiem.
    Arai tez jest be, bella daje rade.
    Po co przeplacac?
    Buuu ;-(

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300, C1125

  • 14. Data: 2010-12-08 15:03:22
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    Uzytkownik "lesor" <l...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:d673a1b9-fcde-4072-aa57-/...../bez uzasadnienia dyskredytowac
    Garmina.

    >/.../
    lesor przeca uzasadnilem
    naprawde garmin moglby sie dorobic lepszego zarzadzania mapami
    i lepszego zarzadzania trasami w navi

    huck

  • 15. Data: 2010-12-08 15:08:03
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-08 16:03, huck pisze:

    > naprawde garmin moglby sie dorobic lepszego zarzadzania mapami
    > i lepszego zarzadzania trasami w navi

    Ja tam tydzien po wycieczce ogarnąłem, że zumo wyslało mnie z Arizony do
    Vegas przez krawedz Kaliforni.

    Ale dzieki temu zaliczylem 4 stany zamiast 3 i mi dodalo +10 do lansu.
    Tyle ze zmarzłem troche.

    KJ

  • 16. Data: 2010-12-08 17:18:18
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Uzytkownik "lesor" <l...@o...pl> napisal

    > Dodam, ze bmw tez jest be. Da sie przeciez zwiedzic swiat
    > Jingchengiem.

    Nic nie mam do bmw. Na 15 letnim bmw f650 wartym
    moze z 6k zl objechalem swego czasu cala Skandynawie.
    Z nawigacja z Biedronki. Acha, w Cabergu.
    Mysle, ze nie wypada Ci odpowiedziec na ten post.
    Z nedzarzem nie ma co gadac, nie?
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 17. Data: 2010-12-08 18:05:23
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Carramba" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ceneo szukaj, u mnie wypadł sklep z Przemyśla.

    daj linke, poprosze...
    ceneo wypluwa powyzej 4 paczek ;]
    dzienki
    --
    sowa

  • 18. Data: 2010-12-08 20:16:12
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 8 Gru, 19:05, "sowa" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > daj linke, poprosze...
    > ceneo wypluwa powyzej 4 paczek ;]
    Sowa, leniu, a nie pomyslales, ze sie cena zmienila? :-P
    http://www.1komp.pl - z Przemysla, 407 zl ale [Mała ilość lub brak]
    W emarkecie jest za 417.
    Daj znac jak bedziesz zamawial, koszty przesylki sie rozloza.

    pzdr, dr
    14/525

  • 19. Data: 2010-12-08 20:20:57
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "doktorski" napisał w wiadomości grup
    1g2000prn.googlegroups.com...

    > Sowa, leniu,

    oj tam ;)

    > a nie pomyslales, ze sie cena zmienila?

    pomyslales, ale sie ludzilem;]

    > Daj znac jak bedziesz zamawial, koszty przesylki sie rozloza.

    ok, dam.
    moze na swieta promocja bedzie:)))

    --
    sowa

  • 20. Data: 2010-12-08 20:22:46
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > ceneo wypluwa powyzej 4 paczek ;]
    Kupiłem przez ceneo, dzis widze powyzej 400 zł, ale to tylko 404 zł, czyli
    malutka roznica.