  • 21. Data: 2010-12-08 20:25:37
    Temat: Re: Lark Freebird 35 AT Moto
    Od: Zarząd Wspólnoty Skarbka z Gór 17 C-D <z...@g...com>

    On 8 Gru, 18:18, "Hinek" wrote:
    > Uzytkownik "lesor" napisal

    > Nic nie mam do bmw. Na 15 letnim bmw f650 wartym
    > moze z 6k zl objechalem swego czasu cala Skandynawie.
    > Z nawigacja z Biedronki. Acha, w Cabergu.
    > Mysle, ze nie wypada Ci odpowiedziec na ten post.
    > Z nedzarzem nie ma co gadac, nie?

    Glupis. Sam jezdzilem w cabergu.

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300, c1125

  • 22. Data: 2010-12-08 20:51:04
    Od: Zarząd Wspólnoty Skarbka z Gór 17 C-D <z...@g...com>

    On 8 Gru, 16:03, "huck" wrote:
    > Uzytkownik "lesor" napisal w wiadomosci
    > news:d673a1b9-fcde-4072-aa57-/...../bez   uzasadnienia dyskredytowac
    > Garmina.

    > lesor przeca uzasadnilem
    > naprawde garmin moglby sie dorobic lepszego zarzadzania mapami
    > i lepszego zarzadzania trasami w navi

    ale to nie do Ciebie bylo :)
    Nie wiem, co masz na mysli mowiac o zarzadzaniu mapami i trasami. Moj
    garnek ma dobre zarzadzanie. Podpinam do kompa i wgrywam mapy jakie
    sobie chce. Nawiguje na jakiej chce, przelaczajac w urzadzeniu.
    Wybieranie tras, i ich programowanie jest latwe i subiektywnie
    oceniam, ze prostsze niz w AM czy w Larkomapie i w garmin XT. Na pewno
    nie wymaga patyczka. Byc moze nie mam tylu opcji co w pockecie ale
    technologia krola popiela jest niezawodna...
    ... i specjalnie dla Mazgaja - niedroga. ;-)

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300, C1125

  • 23. Data: 2010-12-08 20:57:01
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 8 Gru, 16:03, "huck" <k...@o...pl> wrote:
> [...]

    technologia krola popiela jest niezawodna...
    ... i specjalnie dla Mazgaja - niedroga. ;-)

    /z obcego kompa korzystalem/

  • 24. Data: 2010-12-08 20:58:48
    Od: lesor <l...@o...pl>

  • 25. Data: 2010-12-08 21:12:38
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Zarzad Wspólnoty Skarbka z Gór 17 C-D"
    ... i specjalnie dla Mazgaja - niedroga. ;-)

    Nigdy nie bedziesz prawdziwym userem BMW

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 26. Data: 2010-12-08 21:58:02
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Uzytkownik "lesor" <l...@o...pl> napisal

    > Glupis. Sam jezdzilem w cabergu.

    To musiala byc trauma! A potem kupiles Schuberta...:]
    Ale wracajac do tematu, masz na moto naklejke
    Powered by GARMIN?
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 27. Data: 2010-12-08 22:11:57
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 8 Gru, 22:58, "Hinek" wrote:
    > Uzytkownik "lesor" napisal

    > To musiala byc trauma! A potem kupiles Schuberta...:]
    > Ale wracajac do tematu, masz na moto naklejke
    > Powered by GARMIN?

    Nie mam takiej naklejki.
    Nie mam takze naklejki z siusiumajtkiem lejacym na jakies logo.

    p.s.
    potem kupilem airoha.

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300, c1125

  • 28. Data: 2010-12-08 22:44:03
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Uzytkownik "lesor" <l...@o...pl> napisal

    > p.s.
    > potem kupilem airoha.

    No tak. Ja zostawilem airoha na bankomacie i
    kupilem caberga. Ale to juz inna historia :)
    Zostawmy juz to.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 29. Data: 2010-12-09 09:56:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-08, Hinek <h...@t...pl> wrote:
    > Acha, w Cabergu.

    Niemozliwe, bez Schubertha albo Shoei jest to nie do wykonania.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2010-12-09 10:22:47
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-09 10:17, J_K_K pisze:

    > A jak tam u Ciebie z iloscia punktów posrednich ?

    W garminie chyba nie udalo mi sie dojsc do limitu, jedyna uciazliwosc
    ktora mnie spotkala to niekompatybilnosc mapy Wegier i mapy Slowacji (2
    rownych producentow) przez co musialem trase Krakow-Kotor wyznaczac w 2
    kawalkach).
    A jak tam mapy topo / turystyczne na larkach i innych takich ? Pojawilo
    sie juz cos czy dalej trzeba odpalac Russe?

    pozdr
    newrom
    PS. po 5-6 latach zmienilem z airoha na szuberta. Nie zaluje ani jednej
    zlotowki.

    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me