    From: "huck" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Lark Freebird 35 AT Moto
    Date: Wed, 8 Dec 2010 10:11:53 +0100

    Użytkownik "Carramba" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4cff20c3$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nie twierdzę, że jest to profesjonalna nawigacja dla zawodowców, ale
    > pozwala na swobodę podróżowania po Europie bez wożenia ze sobą sterty map.
    > W Polsce juz sprawdziłem w pobliskim Parku Krajobrazowym, gdzie zbieram
    > grzyby od dziecka i wszytkie ważniejsze gruntówki były naniesione. Dla
    > mnie to ważne bo korzystam często krajoznawczo z szutrówek.
    mam Srarka 43,1 normalnego samochodowego + wydłubana obudowę na moto
    i moje opinie na temat tego wynalazka sa jak najbardzie pozytywne
    ma to WinCE
    bangla na tym mapamap (było ordżinalnie) autompa (nie lubie i nie korzytsam)
    Igo, garmin mobile , Ozi
    od ktoregos modelu Srarki obsługuja karty SDHC do 16 GB (mam nadzieje ze tyn
    motocyklowy tyz tak ma) predkosc przeliczania trasy hmm.. mi wystarcza tym
    bardziej ze jedzac dalej niz dookoła komina i tak trezba korzytsac z map od
    lokalnych dostawców co sie przekłąda na słabe działenie wspolne wiec tras
    miedzygalaktycznych sie nie wyznacza
    opócz navi mam tam łodtwarzacz mp3, serwisówke, arkusz excela i wiele innych
    rzeczy któe oczywiscie do niczego nie sa potrzebne ale są :-)
    zjechało toto kawałek europy i bliskiego wschodu i sie nie rozpadło
    jako wierny marce przymierzam sie do tego motocyklowego bo jak wiadomo
    samochodowe maja niestety słabo kontrastowy ekran
    IMO w porównaniu do Srarka Garmin wypada słabiutko szcególnie w obszarze
    zarzadzania mapami i trasami (technologia jak za króla popiela)

    pozdroo
    huck