  • 31. Data: 2010-12-09 10:24:14
    Temat: Re: Lark Freebird 35 AT Moto
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    > PS. po 5-6 latach zmienilem z airoha na szuberta. Nie zaluje ani jednej
    > zlotowki.

    Ja tez nie zaluje zadnej Twojej zlotowki.

    KJ

  • 32. Data: 2010-12-09 12:37:30
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 8 Gru, 22:58, "Hinek" wrote:

    > To musiala byc trauma! A potem kupiles Schuberta...:]
    > Ale wracajac do tematu, masz na moto naklejke
    > Powered by GARMIN?

    Nie mam. Nie mam również naklejki ze szczylem sikajacym na jakies
    logo.

    Potem kupilem Airoha.

    --
    pozdrawiam, lesor

  • 33. Data: 2010-12-09 17:22:17
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2010-12-07 10:58, Carramba pisze:
    > Moja pochwala dla tego sprzetu, kupilem za 394 zr, w zestawie uchwyt na
    > motor i do puszki. Sama nawigacja ladnie i dobrze wykonana, wodoszczelna,
    > pyroszczelna, wstrząsoodporna. Wyglada ze bedzie dobrze sluzyc . Sam uchwyt
    > na kierownicę oraz kable przylączeniowe wyglądają na dobrze pomyllane i
    > solidne. Polecam Carramba

    Dodam tylko od siebie, że na tego LARKA można wrzucić TOMTOMa z navcore
    z serii powyżej 7.2 z takimi mapami więc nie takiego starego. Robiłem go
    dość dawno, ale pewnie coś nowszego (może z serii 8) też wejdzie.

    ps. szukam tego LARKA w zestawie na moto, ale nie mogę znaleźć... może
    ktoś podlinkować bo sprzedałem swojego TT ONE XL właśnie z zamiarem
    kupna czegoś bardziej kompaktowego i typowo pod moto

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 34. Data: 2010-12-10 00:02:41
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

    > Użytkownik "Carramba" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > a gdzie za ta cene?
    >
    > --
    > sowa

    http://www.magicznaplaneta.pl/dzial/caraudio/kategor
    ia/?id=141&bid=320094

    chemik >> DL650

  • 35. Data: 2010-12-10 06:01:48
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > http://www.magicznaplaneta.pl/dzial/caraudio/kategor
    ia/?id=141&bid=320094

    > chemik >> DL650
    To nie jest to, wrzuc ceneo.pl i wpisz Lark 35 AT
    Wyskocza ci linki do sklepów.

  • 36. Data: 2010-12-21 10:16:22
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "doktorski" napisał w wiadomości grup
    1g2000prn.googlegroups.com...

    > Daj znac jak bedziesz zamawial, koszty przesylki sie rozloza.

    daje znac - jak sie ktos chce podlonczyc ;]
    to na pw

    taki prezent pod choinke sobie zrobie :)

    pzdrw

    --
    sowa

  • 37. Data: 2010-12-22 17:17:41
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-12-21 11:16:22 +0100, sowa said:

> [...]

    > daje znac - jak sie ktos chce podlonczyc ;]
    > to na pw
    >
    > taki prezent pod choinke sobie zrobie :)

    szukam szukam i nie znajduje w tym urządzeniu bltufu. tak więc wielka szkoda.
    --
    Glub

  • 38. Data: 2010-12-22 20:19:34
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glub" napisał w wiadomości grup

    > szukam szukam i nie znajduje w tym urządzeniu bltufu. tak więc wielka
    > szkoda.

    nie grzebiesz dokladnie:)
    zerknij, tu piszom, ze jest:

    http://tinyurl.com/2e7fy8o

    http://tinyurl.com/2eccqar

    http://tinyurl.com/2a5kldx

    nie chce misie wiencej ;]

    --
    sowa

  • 39. Data: 2010-12-24 03:42:16
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-12-22 21:19:34 +0100, sowa said:

    > Użytkownik "Glub" napisał w wiadomości grup

    > nie grzebiesz dokladnie:)
    > zerknij, tu piszom, ze jest:
    >

    > http://tinyurl.com/2e7fy8o
    >
    > http://tinyurl.com/2eccqar
    >
    > http://tinyurl.com/2a5kldx
    >
    > nie chce misie wiencej ;]

    Dzięki wielkie- faktycznie niezbyt dokładnie.
    i to mnie ratuje :D
    --
    Glub

  • 40. Data: 2011-01-09 19:21:55
    Od: outsider9 <outsider1@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam. Czy ktoś jest w stanie porównać Larka Freebird 35 AT Moto i NavRoad
    320 BM? Opiniom w różnych sklepach nie da się wierzyć (mnóstwo opinii
    podstawionych). Wiem że z larkiem bywało różnie (niektóe modele się
    wieszały) natomiast nikt z moich znajomych nie posiada NavRoada. Chcę
    kupić jedną z tych nawigacji.