  • Data: 2013-01-12 20:33:01
    Temat: Re: Laptopy Samsung - opinie
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.01.2013 o 12:55 ::-::dysmorfofob::-::
    <l...@p...onet.pl> pisze:

    > [ciach]
    > [ciach]
    >
    > Ze niby w HP, DELL i FS jest inaczej ? FS pekaja ekrany, HP peka
    > wszystko co z plastyku (i czasem cos odpadnie), FS raz rozkrecisz i
    > mogila. Nie bede sie wypowiadal na temat baterii w HPkach, bo nie chce
    > bluzgac publicznie.
    > I to wszstko w modelch klasy biznesowej a nie marketowych liniach :/
    >
    > ::f::

    Hmmm Rozebralem juz kilkanascie HP i o dziwo, konstrukcje w nich byly ok
    (nawet w najtanszych). HP glownie kojarzy mi sie z zimnymi lutami/ujowym
    chlodzeniem/scieraniem sie farby na obudowach, a to zupelnie inna inszosc.
    Acer kiedys robil badziewne plastykowe konstrukcje - nie wiem jak obecnie
    (podobno sie poprawili). O bateriach HP zlego slowa nie powiem
    (potwierdzaja to rowniez zaprzyjaznione sklepy), za to Toshiba, Acer, Dell
    szlag trafia dosyc szybko. Najgorzej pod tym wzgledem u Tosi... Dobre
    baterie pamietam jeszcze u Asusa, aczkolwiek dawno nie mialem zadnego na
    stanie.

    Mozliwe, ze tak Ty, jak i ja trafialismy na takie a nie inne wady, wiec
    oboje mozemy sie spierac, a i tak mozemy oboje miec racje.Wszystko tez
    zalezy od uzytkowania. Moze po prostu miales uwalona wtyczke, ktora
    powodowala notoryczne rozlaczanie/zwarcia na kablu, to wiesz, kazda
    bateria szybko wyzionie ducha ;)

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.