  • Data: 2013-01-15 16:38:29
    Temat: Re: Laptopy Samsung - opinie
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leon Mazurek (inny)" napisał w wiadomości grup
    > Ale to tak dla wprawy czy byłeś zmuszony?
    > Dzieci nawciskały ci tam gwoździ czy jak? ;-)

    hehe. Musiałem rozkręcić, aby zobaczyć jaka jest karta wifi (w jakim układzie),
    żeby kupić odpowiednią.
    Drugi raz okręcałem po kilku dniach, bo na forum nie wiedzieli jak odkręcać
    (robiłem tutorial) i za wczasu zrobiłem zdjęcie płyty głównej.
    Trzeci raz jak przyjechała karta wifi z Chin.
    3 rozkręcanie w ciągu miesiąca od zakupu. ;)
    Miesiąc temu znowu rozkręcałem - poprawiałem zawias (nie kupowałem nowego).