    From: Marcin Łukasik <.marcin.@.milea.pl.>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Laptopa chciałęm kupić....
    Date: Tue, 14 Apr 2009 19:22:43 +0200

    Endriu pisze:
    > Laptop ma służyć głównie do surfowania po sieci (procek co najminej 2.0
    > ghz ) najlepiej z żeby był w pakiecie mobilnym internetem.
    > Najlepiej żeby kosztował niewiele coś powyżej 1000 PLN.
    >
    > Czy idzie coś ciekawego kupić (odnośnie mobilnego naeta i laptopa) w tej
    > cenie, czy raczej trzeba wydac ponad 2500 zł... ?.

    To kup sobie jakiegokolwiek netbooka. Ja mam do tego celu Acer Aspire
    One, który kosztował mnie 900zł. Nówka.

    Poza tym z deka NTG... :-)

    m.

    --
    Milea Wireless Communications, http://milea.pl
    Anteny WiFi, UMTS, kable, zlacza, akcesoria.

    ``Be who you are and say what you feel, because those who mind don't
    matter and those who matter don't mind.''