    From: Chopin <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop z boku
    Date: Wed, 29 Dec 2010 13:32:07 +0100

    W dniu 2010-12-28 20:09, Jacek Kalinski pisze:

    > Z jakieś 2 miesiące temu widziałem właśnie takie cudo, z przyciskiem
    > power po prawej stronie na zawiasie. Ale nawet producenta tego netbooka
    > (bo to był netbook) nie pamiętam :(

    Sony Vaio ma przycisk zasilania z prawej strony. Tu jest ładna fotka, na
    której widać ładny duży przycisk power: http://tinyurl.com/24rx2eu

    Niestety "lapek" nie uruchamia się przy zamkniętej pokrywie. Podłączenie
    zewnętrznego monitora nic nie daje. Kolega, który to dla mnie sprawdził
    nie miał pod ręką klawiatury, być może ten element jest kluczowy.
    Sądzę, że praca przy zamkniętej pokrywie będzie możliwa tylko po
    podłączeniu laptopa do dedykowanej dla danego modelu stacji dokującej.

    --
    Pozdrawiam,
    Chopin