  • 11. Data: 2010-09-03 09:47:08
    Temat: Re: Laptop wypasiony, jaki?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message
    news:op.vifadlap13q3bq@piotr-komputer...

    > Masz na myśli naprawę gwarancyjną? I jak się da to naprawia w domu? Wow.
    > To nie chcę nawet myśleć, jakim kosztem będzie obciążony klient, kiedy
    > serwisant zakwalifikuje usterkę jako z winy użytkownika..

    To kup 3-letnia pelna gwarancje i pokryje nawet zalanie kawa.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 12. Data: 2010-09-03 09:56:52
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2010 08:00:09 +0200, Artur(m) napisał(a):

    > Użytkownik "hrabia" <s...@s...com> napisał w wiadomości

    > To popracuj 3 lata na innym gównie. Właśnie widzę różne, szczególnie
    > Toshiby i HP ki, i ich nie polecę (pomagam przy przetargach)
    > i mam do czynienia więc wiem z 1 ręki, a HPka mam swojego.

    Tez mam Paviliona DV5 i nie polecam.

  • 13. Data: 2010-09-03 19:13:22
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]

    > następnego dnia roboczego i naprawia.

    Masz na myśli naprawę gwarancyjną? I jak się da to naprawia w domu? Wow.

    Czemu jak się da?
    Po prostu naprawia i tyle

    --
    Irokez

  • 14. Data: 2010-09-04 13:21:49
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-09-02 23:57, hrabia pisze:
    > Za Della dziękuję. Pracuję na Dellach od 3 lat i większego gówna nie
    > widziałem. Poza tym, próbowałem sobie coś skonfigurować. Ale Precision
    > zaczynają się od 11 tys. w konfiguracji zbliżonej do mojej (chore!!!) a
    > Latitude to szajs jakich mało (miałem Latituda 2 lata, skrzypiał od
    > samego początku jak tandetna chińska zabawka, ekran cały porysowany od
    > samego otwierania i zamykania. Kumplowi z Latituda klawisze poodpadały.
    > Nieeee.... za Della dziękuję.

    Mam latituda 630. Terzeci rok. korzystałem z gwarancji na bad piksela.
    Serwisant umówił się na konkretny dzień i się zjawił z nową matrycą.

    Obudowa magnezowa. Super wytrzymała, nic nie skrzypi. Noszony od samego
    początku codziennie i tak wyjmowany i składany do torby. Używany więc
    intensywnie. Gdybym miał sobie kupić do domku to wybierałbym też
    podobny. Ale nie jest taki gadżeciarski:)

  • 15. Data: 2010-09-04 13:23:11
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-09-03 08:00, Artur(m) pisze:
    > To popracuj 3 lata na innym gównie. Właśnie widzę różne, szczególnie
    > Toshiby i HP ki, i ich nie polecę (pomagam przy przetargach)
    > i mam do czynienia więc wiem z 1 ręki, a HPka mam swojego.

    Trzymam się z daleka od Tosiby i HP, oba używałem. Z Toshibt lakier
    schodził po 3 misiącach.

  • 16. Data: 2010-09-04 17:51:50
    Od: CUT_INZ <C...@g...pl>

    W dniu 02-09-2010 20:54, hrabia pisze:
    > Witam szacowne gremium. Mam pytanko. Jako rasowy gadżeciarz, mam ochotę
    > na wypasionego laptopa. Mam jeden typ, jednak całość psuje Windows 7
    > Home - wolałbym wersję co najmniej Pro. Tak więc proszę, doradźcie, co
    > jest wartego uwagi z poniższymi parametrami.
    >
    > RAM: co najmniej 4GB
    > Procek: i7-740

    Będziesz jajecznicę na nim robił?? Jeśli nie to zapomnij o I7. Laptopy z
    I7 są albo bardzo głośne, albo grzeją się na max.

  • 17. Data: 2010-09-05 00:00:36
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Fri, 3 Sep 2010 21:13:22 +0200, Irokez wrote:
    > Czemu jak się da?
    > Po prostu naprawia i tyle

    Serwisant przyjezdzajacy do domu winien miec przy sobie czesci, z ktorych
    zlozylby drugiego takiego laptopa, wiec nie powinno byc problemu z naprawa.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 18. Data: 2010-09-08 08:05:09
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Z ciekawosci, co Cie przekonuje do wersji PRO?

    dokladnie - ta wersja, podbnie jak home, nie wspiera szyfrowania partycji...
    (ale partycje 100mb zaklada, gnoj :)