  • 1. Data: 2010-09-02 18:54:28
    Temat: Laptop wypasiony, jaki?
    Od: hrabia <s...@s...com>

    Witam szacowne gremium. Mam pytanko. Jako rasowy gadżeciarz, mam ochotę
    na wypasionego laptopa. Mam jeden typ, jednak całość psuje Windows 7
    Home - wolałbym wersję co najmniej Pro. Tak więc proszę, doradźcie, co
    jest wartego uwagi z poniższymi parametrami.

    RAM: co najmniej 4GB
    Procek: i7-740
    Dysk: 500GB
    Matryca: FullHD MAT!!! (tu nie ma odstępstw)
    Przekątna: 17 cali max, choć wolałbym odrobinę mniej
    Klawiatura: pełna (z numeryczną)
    Napęd BluRay (najlepiej nagrywarka BR)

    Nie chciałbym, aby cena przekroczyła 7 tys. jako że mój aktualnie
    upatrzony taką ma. Wolałbym jednak, jak pisałem, Windę Pro. Jest co
    godnego uwagi?

    Moim obecnym typem jest Sony VAIO VPCF12Z1E/BI.

    --
    hrabia Vader - http://www.rzeszow.net/
    Przepis na e-mail: 1 hr_vader, 1 małpa, 1 rzeszow, 1 kropka, 1 net

  • 2. Data: 2010-09-02 19:34:00
    Temat: Re: Laptop wypasiony, jaki?
    Od: raviz <r...@v...pl>

    > Nie chciałbym, aby cena przekroczyła 7 tys. jako że mój aktualnie
    > upatrzony taką ma. Wolałbym jednak, jak pisałem, Windę Pro. Jest co
    > godnego uwagi?

    Z ciekawosci, co Cie przekonuje do wersji PRO?
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-09-02 20:31:18
    Od: Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl>

    W dniu 2010-09-02 20:54, hrabia pisze:
> [...]
    > Home - wolałbym wersję co najmniej Pro. Tak więc proszę, doradźcie, co
    > jest wartego uwagi z poniższymi parametrami.

    Uderz do Della, ma konfigurator to sobie wyrzeźbisz co dusza zapragnie.
    Tu masz przykładowego AlienWare'a:
    http://kuplaptopa.pl/#product_info_2.php/cPath/87/pr
    oducts_id/5020/

    Dlaczego Dell?

    Ze względu na serwis door to door. Serwisant przyjeżdża do Ciebie
    następnego dnia roboczego i naprawia.
    --
    "Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
    owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

  • 4. Data: 2010-09-02 20:40:23
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 02-09-2010 o 22:31:18 Andrzej Zbierzchowski <...@v...pl> napisał(a):

    > Dlaczego Dell?
    > Ze względu na serwis door to door. Serwisant przyjeżdża do Ciebie
    > następnego dnia roboczego i naprawia.

    Masz na myśli naprawę gwarancyjną? I jak się da to naprawia w domu? Wow.
    To nie chcę nawet myśleć, jakim kosztem będzie obciążony klient, kiedy
    serwisant zakwalifikuje usterkę jako z winy użytkownika..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-09-02 20:44:37
    Od: raviz <r...@v...pl>

> [...]
    oducts_id/5020/

    > Dlaczego Dell?
    >
    > Ze względu na serwis door to door. Serwisant przyjeżdża do Ciebie

    Faktycznie Dell jest niezly, mam Precision M6300.
    Skorzystaj z konfiruratora jak radzi przedmowca, zapisz cene i porownaj
    z cenami na angielskim ebayu. Swego czasu roznica w cenie wynosila ok
    1/3 ceny a nadal posiadasz dwa lata gwarancji nie tylko door to door ale
    przy drozszym sprzecie NBD - next business day.

  • 6. Data: 2010-09-02 21:57:43
    Od: hrabia <s...@s...com>

    On 09/02/2010 10:31 PM, Andrzej Zbierzchowski wrote:
> [...]
    oducts_id/5020/

    > Dlaczego Dell?
    >
    > Ze względu na serwis door to door. Serwisant przyjeżdża do Ciebie

    Za Della dziękuję. Pracuję na Dellach od 3 lat i większego gówna nie
    widziałem. Poza tym, próbowałem sobie coś skonfigurować. Ale Precision
    zaczynają się od 11 tys. w konfiguracji zbliżonej do mojej (chore!!!) a
    Latitude to szajs jakich mało (miałem Latituda 2 lata, skrzypiał od
    samego początku jak tandetna chińska zabawka, ekran cały porysowany od
    samego otwierania i zamykania. Kumplowi z Latituda klawisze poodpadały.
    Nieeee.... za Della dziękuję.

  • 7. Data: 2010-09-02 23:46:59
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

> [...]

    > Dysk: 500GB
    > Matryca: FullHD MAT!!! (tu nie ma odstępstw)
    > Przekątna: 17 cali max, choć wolałbym odrobinę mniej

    Ale co to za laptop? Przeciez to zapewne wytrzymac max 1h na nowej
    baterii. A jak juz to kup Macbooka Pro.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 8. Data: 2010-09-03 03:22:54
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Thu, 02 Sep 2010 20:54:28 +0200, hrabia wrote:
    > Mam pytanko. Jako rasowy gadżeciarz, mam ochotę
    > na wypasionego laptopa

    Czasem dosc tanio mozna kupic Lenovo ThinkPad W700.
    http://archi.inosak.org/imgdb/item1161033882_1.html
    www.allegromat.pl/aukcja59967
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 9. Data: 2010-09-03 06:00:09
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "hrabia" <s...@s...com> napisał w wiadomości
    oducts_id/5020/

    > Za Della dziękuję. Pracuję na Dellach od 3 lat i większego gówna nie
    > widziałem.

    To popracuj 3 lata na innym gównie. Właśnie widzę różne, szczególnie
    Toshiby i HP ki, i ich nie polecę (pomagam przy przetargach)
    i mam do czynienia więc wiem z 1 ręki, a HPka mam swojego.

  • 10. Data: 2010-09-03 09:33:31
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-03 01:46, Użytkownik Maciej Browarczyk napisał:

    > Ale co to za laptop? Przeciez to zapewne wytrzymac max 1h na nowej
    > baterii. A jak juz to kup Macbooka Pro.

    To laptop pokojowy który nie służy do pracy z dala od
    źródła prądu a jego mobilność polega na łatwym i szybkim
    przeniesieniu z pokoju do pokoju.
    :-)