  • Data: 2011-04-11 19:21:29
    Temat: Re: Laptop w okolicach 3 tysiecy
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-04-2011 o 20:55 Norbert napisał na pl.comp.pecet:

    > Poniewaz chodzi mi tez o opinie na jakich producentow warto zwrocic
    > uwage, ostatni raz laptopa kupowalem 3 lata temu i zwyklego biurowego a
    > od tego czasu sporo sie zmienilo.

    Zdaje się, że masz zbyt duże wymagania w stosunku do wyznaczonej kwoty.
    8800GT to bardzo dobra karta. Mam wątpliwości, czy w tej cenie
    "laptopowe" karty są lepsze. Matryca 17 cali to ani energooszczędna,
    ani dobrze widać. Nie dorówna stacjonarnemu monitorowi.
    Ewidentnie potrzebujesz blaszaka :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail