  • Data: 2011-04-27 15:40:27
    Temat: Re: Laptop w okolicach 3 tysiecy
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 14:42:16 +0200, astro napisał(a):

    > Brodi wrote in <news:op.vtugqfoptkjbyi@miedziak>
    >
    > Lenovo Thinkpad W701 ;-)
    > www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-Thinkpad-W701-No
    tebook.35968.0.html
    > Za 3kPLN kupilbym Dell Latitude E6410 (E6510 troche drozsszy), ale to tylko
    > 14" :(

    Dorzuce swoje 3grosze do tematu - koledzy dobrze pisza- jesli chcesz (autor
    tematu) komputer do wszystkiego to tylko blaszak. Jak wspominali laptopy
    sie grzeja, psuja, sa drogie i ciezko rozbudowywalne.
    W domu mam 2-wa leciwe PC i 1 notebook sprzed kilku lat.
    Zaplacilem za niego ok. 6,5k z tym, ze on sluzyl mi do wszystkiego i MIAL
    zastapic blaszaka. Duzo podrozuje, a na nim mam serwer FTP, WWW oraz SQL
    Server 2008 - poprostu potrzebowalem sprzetu przenosnego, ktory pociagnie
    mi to wszystko jednoczesnie wiec wydalem prawie 7k na notebook'a - teraz
    jednak, gdy moje podroze znacznie zmalaly szukam blaszaka do domu, a
    laptopa oddam zonie :)

    A i najwazniejsze - zworc uwage, ktory producent (chyba tylko Asus (w tej
    chwili) oraz "skladaki" maja odkrecany spodnia mala klapke by dostac sie do
    wiatraka i go wykrecic. Ja swojego czyszcze co 3-8dni bo temp. skacze mi z
    25 na 80*C - trudne warunki uzytkowania, pracowalem na nim doslownie
    wszedzie, w domu trzeba laptopa czyscic co kilka miesiecy i rozwalanie
    calego to klopot, a dla niektorych wrecz problem niemozliwy do
    przeskoczenia.

    Jesli ktos sie orientuje, moze poda spis wszystkich porducentow notebook'ow
    oraz kadlubkow, ktore umozliwiaja dostep do wiatraka - przyda sie to
    zapewne kolejnym szukajacym.

    Przemysl zatem raz jeszcze, czy potrzeba Ci notebook'a.