  • Data: 2012-10-28 14:57:54
    Temat: Re: Laptop - slaba bateria - jak poprawic?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-28 12:06, Radosław Sokół pisze:
    > Nie, to ledwie *przyzwoicie* jak na komputer *przenośny*. Ża-
    > łuję, że nie więcej, bo z włączonym WiFi i YouTube działa już
    > tak od 2.0 do 2.5 godziny tylko (te 4.5 maksymalne to bez WiFi
    > i z prostym edytorem tekstu na przykład).

    Tak. A najlepiej to włączyć i nie ruszać. Może by pociągnął 5h?!
    Włączone Wi-Fi to dziś praktycznie konieczność. A do tego sporo softu.
    Czasami nawet głośniki. Tak że nie ma się co podniecać danymi
    producenta. Jak ktoś potrzebuje długo, to musi po prostu kupić dodatkowy
    aku.
    Właśnie odłączyłem zasilacz. Laptop 15,4", 10-miesięczny, w trybie
    wysokiej wydajności: pozostało 2 godz. 47 min przy zużyciu energii ~15W.

    --