  • Data: 2012-10-31 10:27:47
    Temat: Re: Laptop - slaba bateria - jak poprawic?
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-10-30 22:34, $heikh el $hah wrote:

    > Teoretycznie masz rację, ale laptop to nie desktop. Po okresie
    > gwarancyjnym (zakładam 2 lata), gdy coś padnie (np. ekran), to się
    > kupuje nowy, a nie naprawia czegoś, co jest warte tyle co naprawa bądź
    > mniej. Mowa oczywiście o laptopach ze średniej półki, bo jak się zapłaci
    > 5kPLN, to co innego. Nie wiem jak innych, ale mnie bardzo irytuje fakt,
    > że po 10 miesiącach od zakupu nowego, takie o kilkaset złotych tańsze są
    > od niego mocniejsze, choć w sumie lepszego na razie nie potrzebuję.

    No wlasnie, laptop to nie desktop, wiec zazwyczaj nie kupuje sie go do
    gier i nie zmienia co 1-2-3-4 polrocza. Kupuje sie go do internetu,
    do ogladania yt, poklikania w excelu i do tego kazdy aktualnie
    sprzedawany ekonomiczny model wystarcza spokojnie na kilka lat. Mysle
    ze zarowno w przypadku gospodarstw domowych jak i wielu firm czesto
    jest to okres rzedu 5 lat. Wystarczy popatrzec dookola na to czego
    ludzie uzywaja. A sprzety sprzed 4-5 lat to czesto Core Duo albo
    Core 2 czyli do tego wciaz wystarczajace niezle maszynki, jesli
    dodatkowo rozbudowac RAM.

    Bateria to nie matryca, i wymienic mozna w chwile, to zwyczajny
    material eksploatacyjny. Nie trzeba kupowac nowego laptopa.

    --

    memento lorem ipsum