  • Data: 2009-03-24 11:05:48
    Temat: Re: Laptop, miniPCI, WiFi
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:
    news://news-archive.icm.edu.pl/gqa8jf$mlv$1@inews.ga
    zeta.pl
    użytkownik *G Nowak* napisał(a):

    > Napisz jakiej firmy jest laptop - wiem, ze hp (compaq tez ofkors), ibm,
    > moze jeszcze jakies inne maja blokade w biosie. Co do anteny to kolo slotu
    > minipci powinna byc dziura, przez ktora antene mozna przeciagnac do
    > wnetrza laptopa a dalej wlozyc ja w ramke matrycy, z lenistwa mozna
    > upchnac antene pod klawiatura ale to nie bedzie "to". O wifi bez anteny
    > zapomnij, mozesz ew zepsuc karte ale dzialac raczej nie bedzie.

    Acer Aspire 1362LC. Dziury w obudowie nie ma żadnej. Tzn w samej wnęce coś
    jest, ale tak mikre, że nie wiem czy tamtędy dałoby się przeciągnąć wtyczkę.
    W biosie niczego się nie doszukałem o miniPCI, instrukcja taktownie to
    przemilcza, nawet nie jest opisane co to za wnęka, w przeciwieństwie do
    wnęki na pamięci. Coś czuję, że chyba nic nie będzie z WiFi "onboard" :(
    Instrukcja
    ftp://ftp.work.acer-euro.com/notebook/aspire_1360/ma
    nual/as1360-pl.pdf

    --
    Big Jack
    //////