  • Data: 2009-03-25 13:26:30
    Temat: Re: Laptop, miniPCI, WiFi
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:
    4...@4...com
    użytkownik *Maciek "Babcia" Dobosz* napisał(a):

    > Jak nie ma dziury to ją zrób. Poważnie. Sam w jednym z Acerów musiałem
    > swego czasu podciąć obudowę wokół karty miniPCI bo mi sie zakupiony
    > Atheros nie mieścił - jakoś tak płytka był a ciut większa. Wykonałem
    > tez otwór z boku na gniazdo anteny zewnętrznej. Laptok chodzi do dziś
    > choć od przeróbki minęlo już ze 3 lata. A antena jest zwykle pod
    > matrycą - tyle że w ramach oszczędności w Twoim egzemplarzu może jej
    > nie być i trzeba będzie dołożyć. Koszt używki to zwykle max 20 złotych
    > - tyle że trezb rozebrać obudowę matrycy. Jak antena nie ma mocowania
> [...]

    Zrobiłem zdjęcie tej wnęki na kartę
    http://img201.imageshack.us/img201/7374/dsci0038.jpg Widać też dziurkę w
    laminacie (w czerwonej obwódce). Ma ona ok. 5, może 7mm średnicy. Czy przez
    nią da się przeciągnąć wtyczkę do anteny? Tylko teraz gdzie tą antenę
    zamocować. Próbowałem rozkręcić matrycę, odkręciłem cztery śrubki od jej
    frontu, ale nic to nie dało. Nic się nie poluzowało, nic się nie otwiera.
    Nie chce się na siłę szarpać, bo o ile znam siebie, to na bank zaraz coś
    będzie urwane. A nawet gdybym tą matrycę rozebrał to nie wiem jak
    przeciągnąć przewód. Dziur żadnych nie ma, przez zawias to nie wiem czy jest
    możliwość. Rozbieranie obudowy i upychanie anteny z kablem pod klawiaturą to
    już mnie przerasta, bo wygląda na bardziej zawiłe niż matrycy, która też się
    nie poddaje :(

    --
    Big Jack
    //////