  • Data: 2009-03-25 13:41:18
    Temat: Re: Laptop, miniPCI, WiFi
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Mar 2009 14:26:30 +0100, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:

    >Zrobiłem zdjęcie tej wnęki na kartę
    >http://img201.imageshack.us/img201/7374/dsci0038.jp
    g Widać też dziurkę w
    >laminacie (w czerwonej obwódce). Ma ona ok. 5, może 7mm średnicy. Czy przez
    >nią da się przeciągnąć wtyczkę do anteny? Tylko teraz gdzie tą antenę

    Powinno się dać. Tylko że czemu chcesz przewlekać antenę przez ten
    otwór? Przeceiż masz miesce na poprowadzenie po tej stroeni płyty.

    >zamocować. Próbowałem rozkręcić matrycę, odkręciłem cztery śrubki od jej
    >frontu, ale nic to nie dało. Nic się nie poluzowało, nic się nie otwiera.

    Zatrzaski pewne są.

    >Nie chce się na siłę szarpać, bo o ile znam siebie, to na bank zaraz coś
    >będzie urwane. A nawet gdybym tą matrycę rozebrał to nie wiem jak
    >przeciągnąć przewód. Dziur żadnych nie ma, przez zawias to nie wiem czy jest
    >możliwość. Rozbieranie obudowy i upychanie anteny z kablem pod klawiaturą to
    >już mnie przerasta, bo wygląda na bardziej zawiłe niż matrycy, która też się
    >nie poddaje :(

    Jak nie potrafisz sam tego zrobić to lepiej zleć to komuś kto ma o tym
    pojęcie bo trzeba będzie pewnei rozkręcić obudowę nie tylko matrycy
    ale i całego komputera. Antenę ciągniesz w tym samym miejcu zawiasu co
    kabel sygnałowy do matrycy. Wbrew pozorom wyciągnięcie klawiatury jest
    znacznie prostsze niż rozebranei obudowy. Zwykle jest na zatrzasakasza
    albo mocowana śrubami od spodu laptoka - wtedy sa one zwykle
    oznaczone. Najlepiej rozkręcać laptoka mając instrukcję serwisowa -
    ale jak sam się boisz to jak napisałem: zleć to komuś. Albo kup karte
    na USB. Będize wystawać ale nie wymaga grzebania w laptoku.

    Zdrówko