  • 31. Data: 2011-04-22 18:57:18
    Temat: Re: Laptop emachines w Biedronce
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 20:43:13 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > To nie to samo i nie tak samo działa.

    Z mojego doświadczenia - zazwyczaj działa lepiej, niż gwarancja.

    Ale być może ja trafiałem na wyjątkowo porządnych sprzedawców, albo
    wyjątkowo badziewnych producentów.

    --
    Yakhub

  • 32. Data: 2011-04-22 19:48:02
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    z pisze:
    > Czy istnieje jakaś przeszkoda technologiczna i nie da się użyć matrycy
    > PVA? Używam monitora TN (cena bez znaczenia), monitora IPS 21" kupionego
    > za 1300 zł. Monitora PVA Benq 24" (za 1800 zł) i telewizor Szarpa 32"
    > (za 1700 zł) Jak otwieram laptopa czuję się jak w jakimś średniowieczu :-(
    Pewnie chodzi o pobór mocy. U mnie na biurku stoi gateway z24" PVA i
    pobiera ponad 90W.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 33. Data: 2011-04-22 23:45:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mateusz" ioq0c0$lcn$...@n...onet.pl

    > Wazniejsze - czy jest na to jakas gwarancja czy nie ;)

    Zapewne dtd. :) (drzwi do drzwi)

    Ja mam netbooka emachines -- bardzo go sobie chwalę.
    Emachines to Acer. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 34. Data: 2011-04-23 08:48:03
    Od: z <z...@g...pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > Pewnie chodzi o pobór mocy. U mnie na biurku stoi gateway z24" PVA i
    > pobiera ponad 90W.

    Tu podają niższe wartości 50W przy 22"
    http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/HP_z_matryc
    a_PVA_czas_reakcji,_katy_widzenia,_pobor_pradu,_ocen
    a-2664/strona/8261.html

  • 35. Data: 2011-04-23 15:14:23
    Od: z <z...@g...pl>

    TN 23009m 20" 51 W 57 W
    PVA LP2275w 22" 48 W 63 W
    S-IPS LP2475w 24" 62 W 78 W

    To jak to jest z tym poborem prądu?

  • 36. Data: 2011-04-23 21:33:06
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >Do tego matryce musza byc energooszczedne.
    Matryce czy podświetlanie?
    Ile prądu pobiera matryca (elektronika matrycy) a ile podświetlanie?
    I dlaczego zrezygnowano z matrycy matowej w laptopie?
    Monitor Benq z matrycą 21,5" z podświetlaniem LED pobiera ok. 25W mocy, w
    moim laptopie Dell matryca 15,6" z podśw. LED pobiera 7W.

  • 37. Data: 2011-04-24 01:27:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Gupik" iopvi9$11u$...@n...news.atman.pl

    >w Biedronce jest taki oto laptop [
    >http://wykopcene.pl/komputery/swieze-oblicze-wiosny
    -w-biedronce-laptop-emachines-emg630-322g32mikk-za-1
    299/ ], co to za firma, i
    >czy warto interesować się takim laptopem patrząc na cenę, bo to ma być tylko do
    użytku domowego, bez grania.

    http://studenci.device.pl/?gclid=CKfOj8H8s6gCFUOFDgo
    dkzxBCA

    951 złotych -- chyba taniej, choć zawartość nie wygląda kusząco. :)

    Procesor Intel Core 2 Duo T7100
    Zegar 1830 MHz
    Pamięć RAM 1024 MB DDR2
    Dysk twardy 80 GB S-ATA
    Napęd optyczny COMBO
    Ekran 14.1 WXGA
    Klawiatura Ustandaryzowana do US QWERTY
    Porty PCMCIA, COM, VGA, IrDA, USB, RJ-45, RJ-11, SC

    Dell Latitude to laptop zamknięty w solidnej obudowie ze stopu magnezu.

    :) Czyli pancerny i lekki. :)

    Taka konstrukcja zapewnia bezpieczną, mobilną pracę.
    Kolorystyka oparta na czerni i ciemnych odcieniach
    szarości dodaje Dell'owi szyku.

    We wnętrzu kryją się m.in. moce dwurdzeniowego procesora Intel Core 2 Duo

    :) Mocny to to on był 3 lata temu. :)

    i 1 GB RAM.

    :) Trochę jakby mało. :)

    Oferowany model może pochwalić się również ergonomią i niezwykle cichą pracą.

    I ceną. :) Taki szybki i duży netbook z napędem COMBO. ;)

    WXGA to chyba 1280×768.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2011-04-26 10:17:10
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > TN 23009m 20" 51 W 57 W
    > PVA LP2275w 22" 48 W 63 W
    > S-IPS LP2475w 24" 62 W 78 W
    >
    > To jak to jest z tym poborem prądu?

    nie tak banalnie, ale jest zaleznosc:
    - typ podswietlenia (led - mniej)
    - typ matrycy (ips - wiecej)
    - wielkosc matrycy (wieksza - wiecej)

  • 39. Data: 2011-04-26 14:10:18
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    > Emachines to Acer. :)

    Czyli po prostu tania marka Acera. Nieźle się narobiło....

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 40. Data: 2011-04-26 14:27:36
    Od: z <z...@g...pl>

    Q pisze:

    > nie tak banalnie, ale jest zaleznosc:
    > - typ podswietlenia (led - mniej)
    > - typ matrycy (ips - wiecej)
    > - wielkosc matrycy (wieksza - wiecej)

    To znaczy że nic nie stoi na przeszkodzie żeby zastosować matrycę PVA
    (złoty środek) z podświetleniem ledowym.
    Tylko dlaczego lemingi nie widzą potrzeby oglądania lepszego obrazu :-(