  • 121. Data: 2012-05-31 09:23:39
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 09:08, Chris pisze:
    > Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > I co ci lekarz zaleca ??

    Ergonomiczne stanowisko pracy.

    Swoją drogą do lekarza to ty powinieneś się udać - masz jakieś urojenia...

  • 122. Data: 2012-05-31 09:24:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 09:09, Chris pisze:

    > A cena Ddobrej stacjonarki z super wyjebanym monitorem, zestawem audio
    > do tego też się zmieści w 1500zł :)

    A kto pisze o "super wyjebanym" monitorze i zestawie audio? Urojenia
    masz jakieś.

    Konfiguracja ma odpowiadać temu laptopowi za 1500zł.

  • 123. Data: 2012-05-31 09:26:30
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    RadoslawF nabazgrał(a):

    > Jemu ? pytanie co tobie zalecana na problemy z nadgarstkami ?
    > Ewentualnie przyznaj się że komputera używasz jak emeryt,
    > kwadrans dziennie więc laptopowa klawiatura jest dla ciebie
    > wystarczająca.

    14-16h dziennie ... fakt jak emeryt ...

  • 124. Data: 2012-05-31 09:26:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ja preferuję laptopa bez dodatków ale takiego który ma normalny ekran +
    > pełną klawiaturę.

    Laptop z "normalnym ekranem" będzie mało przenośny. I cholernie drogi.

    > 5+1 to już mała kabloteka :)

    Ooo, w laptopie masz 5+1?

    > Bateria a ładujesz w noy :)

    W sumie to też pewna metoda na ograniczenie dzieciakowi uzależnienia od
    komputera ;)

  • 125. Data: 2012-05-31 09:27:09
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Ergonomiczne stanowisko pracy.
    > Swoją drogą do lekarza to ty powinieneś się udać - masz jakieś urojenia...

    Na razie to ty wmawiasz że nie da się pracować na laptopach a pewnie jedyne
    które widziałeś to na banerach albo w telewizji.

  • 126. Data: 2012-05-31 09:27:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 09:19, RadoslawF pisze:

    > Nie da się.
    > Kable w miarę łatwo schować na odcinku blat stołu/biurka - podłoga.
    > Ale schowaj te kable od krawędzi blatu do samego laptopa, dodatkowo
    > w laptopie kable te będą podpinane z dwu lub nawet z trzech stron.
    > Jak chcesz je schować, dasz drugi blat który schowa te kable
    > razem z laptopem ?

    Mowa była o rzekomej masie kabli w przypadku komputera stacjonarnego.

    Laptop rzekomo nie ma problemów z okablowaniem ;)

  • 127. Data: 2012-05-31 09:29:07
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Laptop z "normalnym ekranem" będzie mało przenośny. I cholernie drogi.

    Stacjonarka z normalnym monitorem też nie jest tania, dobry pecet swoje też
    kosztuje.

    > Ooo, w laptopie masz 5+1?

    Nie wymagam .. :)

    > W sumie to też pewna metoda na ograniczenie dzieciakowi uzależnienia od
    > komputera ;)

    4h wystarczą dla dziecka ... :)

  • 128. Data: 2012-05-31 09:30:05
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > A kto pisze o "super wyjebanym" monitorze i zestawie audio? Urojenia
    > masz jakieś.
    > Konfiguracja ma odpowiadać temu laptopowi za 1500zł.

    Sama dobra karta graficzna kosztuje więcej niż 1500zł .. a gdzie reszta ??

  • 129. Data: 2012-05-31 09:37:43
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Konfiguracja ma odpowiadać temu laptopowi za 1500zł.

    Skladak przegrywa o cene najtanszej licencji na Win...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 130. Data: 2012-05-31 09:48:17
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Na razie to ty wmawiasz że nie da się pracować na laptopach
    > a pewnie jedyne które widziałeś to na banerach albo w telewizji.

    Na laptopach da sie pracowac, oczywiscie. Mozna nawet
    zapewnic rozsadna ergonomie, a przewaga mobilnosci nie
    podlega dyskusji.

    Ale nie wymagaj od osoby, ktora wstala od biurka z wygodna
    klawiatura w "szuladce" i monitorem z rozdzielczoscia 1200 pix
    w pionie pol metra dalej zeby skakala z radosci na propozycje
    pracy na dowolnie "wypasionym" laptopie.

    pozdrawiam,
    i EOT z mojej strony.
    Vituniu