  • 111. Data: 2012-05-31 08:34:52
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 30.05.2012 22:31, BQB pisze:

    > To ustaw laptopa ergonomicznie - tj górna krawędź ekranu na wysokości
    > wzroku, klawiatura od laptopa na takiej wysokości, aby w łokciu był kąt
    > prosty i siedź na krześle, które wymusza kąt prosty w kolanach i
    > oparcie, które jest prostopadłe do podłogi. I to wszystko bez
    > zewnętrznych akcesorii do laptopa typu dodatkowy ekran, dodatkowa
    > klawiatura.

    O rany. Widzę że jeszcze raz:
    - nie, nie ustawię laptopa ergonomicznie. Ale jest jakoś.
    - w istniejących warunkach mieszkaniowych - tj - bez dokupowania
    dodatkowego mebla, stanowisko do "blaszaka" mogę ustawić tylko gorzej.
    dodatkowy mebel się nie zmieści inaczej niż "na siłę".

    Widzę że zatwardziałych antylaptopowców nie przekonam. EOT z mojej strony.

    p. m.

  • 112. Data: 2012-05-31 08:38:47
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 May 2012 07:00:21 +0200, Artur Frydel napisał(a):

    (...)

    Swietnie, ale ja doskonale wiem, co sie moze stac z dzieckiem, jesli sie je
    pusci samopas. Zadne z moich puszczone samopas nie jest. Wiecej, wole
    dzisiaj uchodzic (czasem) za tyrana i taliba, bo wiem, ze za 20 lat mi
    podziekuja.

    Ale czasem ide tez na ustepstwa, bo - jak pisalem - dziecko jest tylko
    dzieckiem, ma potrzebe zabawy i chce, zeby przedmioty, ktorych na co dzien
    uzywa, mialy dodatkowy "fun factor". I dlatego jestem w stanie zgodzic sie
    na laptopa, jesli dziecko strasznie chce go zamiast blaszaka. Zwlaszcza, ze
    czas spedzany przed ekranem jest scisle limitowany.

    A na grupie pytam wylacznie o sprzet - w miare tani, trwaly, z duzym
    ekranem. Za reszte porad uprzejmie dziekuje.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 113. Data: 2012-05-31 08:45:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 08:10, Chris pisze:

    > Co nie zmienia faktu że masz tonę kabli do wszystkiego, nie wszystkie da
    > się pochować.

    Da się.

    Swoją szosą - jaką "tonę kabli"? Kabel do sieci - podobnie jak do
    laptopa. Pewnie, można radiowo - ale to zupełnie jak w stacjonarnym.
    Klawiatura, mysz i monitor? Skoro i tak tutaj zwolennicy laptopów
    proponują podłączanie zewnętrznych, żeby w kalectwo nie popaść...

    Co jeszcze? Głośniki? Ojej, ale wielki kabel.

    A, wiem! Zasilanie! Ale moment... Laptopa też trzeba zasilić ;->

  • 114. Data: 2012-05-31 08:45:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Laptopowe klawiatury też są pełnowymiarowe więc nie widzę z tym problemu.

    Buhahaha.

  • 115. Data: 2012-05-31 08:46:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 08:11, Chris pisze:

    > Widać nigdy nie miałeś dobrego laptopa w rękach.

    Przypominam, że w wątku jest limit na 1500zł ;)

  • 116. Data: 2012-05-31 09:08:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

> [...]
    > Klawiatura, mysz i monitor? Skoro i tak tutaj zwolennicy laptopów
    > proponują podłączanie zewnętrznych, żeby w kalectwo nie popaść...

    Ja preferuję laptopa bez dodatków ale takiego który ma normalny ekran +
    pełną klawiaturę.

    > Co jeszcze? Głośniki? Ojej, ale wielki kabel.

    5+1 to już mała kabloteka :)

    > A, wiem! Zasilanie! Ale moment... Laptopa też trzeba zasilić ;->

    Bateria a ładujesz w noy :)

  • 117. Data: 2012-05-31 09:08:55
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Buhahaha.

    I co ci lekarz zaleca ??

  • 118. Data: 2012-05-31 09:09:40
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Przypominam, że w wątku jest limit na 1500zł ;)

    A cena Ddobrej stacjonarki z super wyjebanym monitorem, zestawem audio do
    tego też się zmieści w 1500zł :)

  • 119. Data: 2012-05-31 09:19:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-31 08:45, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Da się.

    Nie da się.
    Kable w miarę łatwo schować na odcinku blat stołu/biurka - podłoga.
    Ale schowaj te kable od krawędzi blatu do samego laptopa, dodatkowo
    w laptopie kable te będą podpinane z dwu lub nawet z trzech stron.
    Jak chcesz je schować, dasz drugi blat który schowa te kable
    razem z laptopem ?

    Pozdrawiam

  • 120. Data: 2012-05-31 09:21:41
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-05-31 09:08, Użytkownik Chris napisał:

    > I co ci lekarz zaleca ??

    Jemu ? pytanie co tobie zalecana na problemy z nadgarstkami ?
    Ewentualnie przyznaj się że komputera używasz jak emeryt,
    kwadrans dziennie więc laptopowa klawiatura jest dla ciebie
    wystarczająca.