  • 131. Data: 2012-05-31 10:04:52
    Temat: Re: Laptop dla dziecka
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Vituniu nabazgrał(a):

    > Na laptopach da sie pracowac, oczywiscie. Mozna nawet
    > zapewnic rozsadna ergonomie, a przewaga mobilnosci nie
    > podlega dyskusji.
    > Ale nie wymagaj od osoby, ktora wstala od biurka z wygodna
    > klawiatura w "szuladce" i monitorem z rozdzielczoscia 1200 pix
    > w pionie pol metra dalej zeby skakala z radosci na propozycje
    > pracy na dowolnie "wypasionym" laptopie.

    Nie wymagam od nikogo przesiadki na laptopa, piszę tylko ze na laptopie da
    się pracować tak samo dobrze jak na stacjonarce.

  • 132. Data: 2012-05-31 10:06:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 09:27, Chris pisze:

    > Na razie to ty wmawiasz że nie da się pracować na laptopach a pewnie

    Wiesz, da się wiele rzeczy - włącznie z np. podróżowaniem zimą tysiące
    kilometrów w towarowym wagonie. Co nie znaczy, że jest to korzystne dla
    zdrowia.

    > jedyne które widziałeś to na banerach albo w telewizji.

    ROTFL

    Prezentujesz podejście typowego dresa - dorobiłeś się jednego laptopa na
    10-letni kredyt i teraz szpanujesz, jaki to dziany ziomal jesteś.

  • 133. Data: 2012-05-31 10:08:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 09:30, Chris pisze:
> [...]
    ^^
    > Sama dobra karta graficzna kosztuje więcej niż 1500zł .. a gdzie reszta ??

    Widać, jak praca na laptopach wpływa (przynajmniej u niektórych) na oczy
    i mózg...

  • 134. Data: 2012-05-31 10:09:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 09:37, Vituniu pisze:

    > Skladak przegrywa o cene najtanszej licencji na Win...
    ^^^^

    Fuuuj...

  • 135. Data: 2012-05-31 10:11:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 31.05.2012 09:29, Chris pisze:

    > Stacjonarka z normalnym monitorem też nie jest tania,

    Ale w tej samej cenie można uzyskać dużo lepsze parametry, chociażby w
    zakresie wielkości i jakości monitora.

    > dobry pecet swoje też kosztuje.

    Aleś Amerykę w konserwach odkrył...

    > Nie wymagam .. :)

    To dlaczego wymagasz tego od normalnej stacji roboczej?

  • 136. Data: 2012-05-31 10:14:14
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Ale w tej samej cenie można uzyskać dużo lepsze parametry, chociażby w
    > zakresie wielkości i jakości monitora.

    Jedyny problem to zabrać go ze sobą np. na konferencję :)

    > Aleś Amerykę w konserwach odkrył...

    W końcu jestem Krzysztof :)

    > To dlaczego wymagasz tego od normalnej stacji roboczej?

    A dla czego wymagacie do laptopa zew. klawiatury ?

  • 137. Data: 2012-05-31 10:15:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Chris napisa?(a):

    > A cena Ddobrej stacjonarki z super wyjebanym monitorem, zestawem audio do
    > tego też się zmieści w 1500zł :)

    Jasne, ale tylko w calkowicie odjebanej rzeczywistosci...

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 138. Data: 2012-05-31 10:15:32
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > Wiesz, da się wiele rzeczy - włącznie z np. podróżowaniem zimą tysiące
    > kilometrów w towarowym wagonie. Co nie znaczy, że jest to korzystne dla
    > zdrowia.

    Poczytaj coi piszesz a potem się zastanów ....

    ROTFL :)

  • 139. Data: 2012-05-31 10:16:39
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Andrzej Lawa nabazgrał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^
    > Widać, jak praca na laptopach wpływa (przynajmniej u niektórych) na oczy
    > i mózg...

    Argumenty kolego ... a wycieczki personalne zostaw siobie dla rodziny ...
    argmenty się skończyły to trzeba atakować hamstwem .. hahah typowy dres.

  • 140. Data: 2012-05-31 10:17:21
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Vituniu nabazgrał(a):

    > Skladak przegrywa o cene najtanszej licencji na Win...

    Bo licencję ma z torrentów więc taniej ...