    From: Jacek <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Laptop Dell - dioda ladowania nie swieci.
    Date: Thu, 3 Mar 2011 09:59:17 +0100

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 18:20:30 +0100, Marcin Stankiewicz napisał(a):

    > Wygląda OK. Sprawdź czy oby na pewno dobrze wszystko polutowałeś.

    Rozebralem ponownie, poprawilem luty, a ze mam sam kabel z taka wtyczka
    postanowilem przeswietlic kolejne 3 zyly.
    Na http://www.kosz.moj.pl/1.jpg jest zaznaczony pin srodkowej zyly.
    Na http://www.kosz.moj.pl/2.jpg widacz zlacze do plyty glownej.
    Dwie zewnetrzne zyly maja swoje odpowiedniki na gniezdzie od MB, natomiast
    srodkowej zyly nie udalo mi sie znalezc.
    Nadmienie, ze gniazdo bylo bardzo zniszczone i zastanawiam sie, czy nie
    zostala uszkodzona sciezka...

    No i pytanie: czy srodkowa zyla na koncu przewodu powinna bezposrednio
    'isc' do gniazda MB, czy tez sa po drodze jakiej elementy?

    Pozdrawiam.