  • 21. Data: 2013-05-25 10:54:41
    Temat: Re: Laptop - Acer czy Asus?
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    qwerty pisze:

    > Rękojmi nie ma już kilka lat.

    Możesz podać jakiś link?

    --
    pozdrawiam
    Piotr
    XLR250&bmw_f650_dakar

  • 22. Data: 2013-05-25 12:13:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Możesz podać jakiś link?

    Rękojmia jest tylko jako przedsiębiorca->przedsiębiorca, a nie
    przedsiębiorca->klient indywidualny (a taki jest w domyśle).

  • 23. Data: 2013-05-25 13:16:30
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-24 23:27, Tom pisze:

    > Mam Probooka w którym tuż po okresie gwarancji padł dysk twardy, u
    > koleżanki też w probooku zdechł dysk tylko, że był jeszcze na gwarancji.
    > Dodatkowo jakiś czas temu padł jej wentylator. Ogólnie mam raczej złe
    > doświadczenia z tym typem.
    Tak, ale dysk nie jest produkcji HP.

  • 24. Data: 2013-05-25 13:17:53
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-23 22:32, Mr. Misio pisze:
    > Wlasnie, w tanich tanich laptopach to lepiej brac Asus czy Acer?
    >
    > Pod uwage brane:
    >
    > Acer TravelMate 5744-384G50 - ok. 1650+/-
    >
    > ASUS X501A-XX242H - ok. < 1500
    >
    > A moze cos innego w tym zakresie ok. 1500+/-
    >
    > Zeby mial 4GB ram i 64 bitowy system, 15 cali, hd ready, DVD
    >
    > i wlasciwie tyle. ;)
    Ja to żadnego z nich. Acer - nie wiem. Asus - dużo osób narzeka na
    serwis. Mój znajomy klnie jak szewc.

  • 25. Data: 2013-05-25 14:35:36
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Jawi napisał:

    > Ja to żadnego z nich. Acer - nie wiem. Asus - dużo osób narzeka na
    > serwis. Mój znajomy klnie jak szewc.

    w okolicach 1500 to niespecjalnie jest wybor w laptopach "renomowanych
    marek"

  • 26. Data: 2013-05-25 22:42:49
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-05-25 13:16, Jawi pisze:

    > Tak, ale dysk nie jest produkcji HP.

    Prawda, ale patrząc w ten sposób to mało jest części made in HP w HP ;)
    T.

  • 27. Data: 2013-05-25 23:14:37
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-25 22:42, Tom pisze:
    > Prawda, ale patrząc w ten sposób to mało jest części made in HP w HP ;)

    A Toshiba też jest niezła. Według specyfikacji z ich strony, w moim
    starszym laptopie powinna być matryca Toshiby. A jest Samsunga. :)
    Ciekawe co siedzi w nowym.

    --