  • 11. Data: 2011-06-11 15:17:38
    Temat: Re: Laptop 17' poniżej 2k zł.
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Co gorsza -- tym telewizorem nie można posługiwać się jak zwyczajną
    > przeglądarką inetrnetową, a szkoda. Ani tym, ani innymi telewizorami
    > tak nie można. Zapewne to ulegnie :) naciskom/zmianie, czyli zmieni
    > się, ale na razie jest jak jest. Gdyby te telewizory pracowały jako
    > przeglądarki intermetowe -- ludzie zaprzestaliby kupowania komputerów? :)
    nie. bo komputer nie do tego służy.
    > Pewnie spadłaby drastycznie liczba kupowanych komputerów. Ponadto taki
    > telewizor musi pracować stabilnie -- tylko Gates wmówił ludziom, że są
    > imbecylami, gdy marudzą, iż ich komputer zawiesił się. :) W sieci są
    > wirusy i inne szkodniki,
    wirusy JAKIE? telewizorowe? nie słyszałem. Komputerowe - to słyszałem
    ale takich niema. O ile wiem to 99.99999% wirusów w internecie atakuje
    windowsa. naszczęście TV są wolne od windowsa.
    > oprogramowanie komputera niejako samoistnie
    > (bez wiedzy użytkownika) ulega modyfikacjom (zwykle nieskoordynowanym)
    > i efekty tego są smutne. :)
    Poszukaj takiej serii płyt asusa (chyba) z przeglądarką internetową
    wgraną w bios. jak coś chcesz "na szybciora" sorawdzić na necie,
    odpalisz "google" w 10 sekund, sprawdzisz pogode, nr telefonu do
    pizzeri, czy co tam chcesz. da sie? Oczywiście
    ToMasz

  • 12. Data: 2011-06-11 15:37:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Daleko telewizorom do kontrastu widzianego przez ludzi
    > a jeszcze dalej do obserwowanego w przyrodzie. :)

    Taa? Będąc w nasłonecznionym pomieszczeniu widzisz co się dzieje w drugim,
    ciemnym pomieszczeniu? Oczywiście oko może postrzegać 1000000:1, ale dopiero po
    zaadoptowaniu się.

    > Ciekawa propozycja... [kiedyż wreszcie przyjadą? obiecali bezzwłoczną pomoc]

    "Niektóre telewizory zwyczajnie oszukują oko widza, powtarzając tę samą klatkę
    po 10 lub więcej razy, lub powtarzając klatkę z kilkoma prostymi zmianami, na
    przykład ściemniając stopniowo obraz. Mogą nawet wstawić czarną klatkę."

    > I tu niespodziewanka -- oczywiście nagrywanie jest możliwe od strony
    > technicznej, ale jest zabronione od strony prawnej, więc producent
    > blokuje nagrywanie większości ciekawych programów...

    Od strony prawnej? Podaj gdzie jest zabronione (dz. u.,paragraf, art. )

    > Co gorsza -- tym telewizorem nie można posługiwać się jak zwyczajną
    > przeglądarką inetrnetową, a szkoda. Ani tym, ani innymi telewizorami
    > tak nie można.

    Totalne bzdury:
    http://img638.imageshack.us/img638/2992/samygonetsur
    f.jpg

    > Gdyby te telewizory pracowały jako
    > przeglądarki intermetowe -- ludzie zaprzestaliby kupowania komputerów? :)

    lol. Komputery to nie tylko http i gg.

    > W sieci są
    > wirusy i inne szkodniki, oprogramowanie komputera niejako samoistnie
    > (bez wiedzy użytkownika) ulega modyfikacjom (zwykle nieskoordynowanym)
    > i efekty tego są smutne. :)

    Wiesz na czym pracują tv? Na specjalnej dystrybucji linuxa.

  • 13. Data: 2011-06-11 16:35:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" it00ui$d99$...@i...gazeta.pl

    > nie. bo komputer nie do tego służy.

    Ale do oglądania filmów z niektórych stron -- służy? :)
    Do przeglądania wiadomości czy sportowych wydarzeń -- służy? :)
    Zobacz, ile netu jest na tym Panasonicku.

    > wirusy JAKIE? telewizorowe? nie słyszałem.

    A co słyszałeś? Wewnętrzne głosy słyszałeś? :)
    Myślisz, że dzisiejszy telewizor mocno różni się od komputera? :)
    Albo pracuje na zupełnie innym systemie operacyjnym niż komputer?

    > Komputerowe - to słyszałem
    > ale takich niema.

    Ciche są? Nieme? ;)

    > O ile wiem to 99.99999% wirusów w internecie atakuje
    > windowsa. naszczęście TV są wolne od windowsa.

    To mało wiesz. :) Wirusy zaczynają się daleko od Windows czy oprogramowania
    rodem z Redmond. :) Raczej wirusy atakują to, co jest jakoś łączone z resztą
    świata, bo jakoś muszę się dostać ukradkiem do nowego miejsca...

    A jaki to ma związek z wirusami czy TV?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2011-06-11 16:43:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" it025e$goi$...@i...gazeta.pl

> [...]

    pomieszczeniu? Oczywiście oko może postrzegać
    > 1000000:1, ale dopiero po zaadoptowaniu się.

    Co to ciemne pomieszczenie? Takie, w którym odzywają pręciki?

> [...]
    10 lub więcej razy, lub powtarzając klatkę z
    > kilkoma prostymi zmianami, na przykład ściemniając stopniowo obraz. Mogą nawet

    A cytat ten skąd zaczerpnąłeś?

    > Od strony prawnej? Podaj gdzie jest zabronione (dz. u.,paragraf, art. )

    Nie wiem, gdzie ludzie zabraniają kopiowania. Jeśli jednak uważasz, że kopiowanie
    nie podlega regulacjom prawnym -- po co płacisz tak dużo za filmy muzykę czy soft?...

    > Totalne bzdury:
    > http://img638.imageshack.us/img638/2992/samygonetsur
    f.jpg

    I o czym świadczy ten jotpeg?

    > lol. Komputery to nie tylko http i gg.

    Dla wielu ludzi komputer zaczyna się i kończy się właśnie na przeglądarce.

    > Wiesz na czym pracują tv? Na specjalnej dystrybucji linuxa.

    I co w tym ciekawego? :) Linuks jest wirusoodporny?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2011-06-11 17:16:11
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > A cytat ten skąd zaczerpnąłeś?

    www.bing.com
    Skopiuj cytat i się dowiesz.

> [...]
    > kopiowanie
    > nie podlega regulacjom prawnym -- po co płacisz tak dużo za filmy muzykę czy

    Magnetowidy są nielegalne! Dekodery mające PVR też! Idę w poniedziałek zaskarżyć
    n i cyfrowy polsat, bo wciskają towar, który służy do przestępstwa!

    f.jpg

    > I o czym świadczy ten jotpeg?

    NetSurf Web browser for SamyGO TV - specjalna przeglądarka pod tv samsunga.

    > Dla wielu ludzi komputer zaczyna się i kończy się właśnie na przeglądarce.

    No i? Większość !=wszyscy. Według rozumowania: jedzmy gówno - miliardy much nie
    może się mylić.

    > I co w tym ciekawego? :) Linuks jest wirusoodporny?

    Nie rozkręcałem tv, ale wydaje mi się, że jest tam na innej architekturze.
    Mam linuxa w routerze i nie mogę zainstalować aplikacji typowo linuxowych. Muszą
    być odpowiednio skompilowane.

  • 16. Data: 2011-06-11 17:50:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" it07s0$53q$...@i...gazeta.pl

    > www.bing.com
    > Skopiuj cytat i się dowiesz.

    Aż tak mocno nie interesuje mnie to. :)

    >>> http://img638.imageshack.us/img638/2992/samygonetsur
    f.jpg

    > NetSurf Web browser for SamyGO TV - specjalna przeglądarka pod tv samsunga.

    A co z Panasonickiem? Potanieje czy dorzuci możliwość przeglądania stron WWW? :)

    > No i? Większość !=wszyscy. Według rozumowania: jedzmy gówno - miliardy much nie
    może się mylić.

    Nie mogą. :)

    > Nie rozkręcałem tv, ale wydaje mi się, że jest tam na innej architekturze.
    > Mam linuxa w routerze i nie mogę zainstalować aplikacji typowo linuxowych. Muszą
    być odpowiednio skompilowane.

    -=-

    Jeśli więc na TV będzie można przeglądać strony WWW, być może uda się
    też do TV doczepić klawiaturę jako zwykłe wyposażenie? :) Jeszcze do
    tego jakiś m@iler i po co nam komputery osobiste? Do pisania programów? :)
    Do obróbki graficznej fotek -- niewiele osób obrabia fotki, a podejrzewam,
    iż niedługo i puszki będą oferowały obróbkę graficzną fotek...

    -=-

    Marnie widzę rozwój PeCetów. ;) Komórki/smartfony, TV, aparaty fotograficzne,
    nawigacje...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2011-06-11 19:09:10
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Jeśli więc na TV będzie można przeglądać strony WWW, być może uda się
    > też do TV doczepić klawiaturę jako zwykłe wyposażenie? :)

    Już dawno się udało:
    http://sourceforge.net/apps/phpbb/samygo/viewtopic.p
    hp?f=5&t=110#p676

  • 18. Data: 2011-06-11 20:31:53
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Jeśli więc na TV będzie można przeglądać strony WWW, być może uda się
    > też do TV doczepić klawiaturę jako zwykłe wyposażenie? :)
    Bez problemu
> [...]
    > Do obróbki graficznej fotek -- niewiele osób obrabia fotki, a podejrzewam,
    > iż niedługo i puszki będą oferowały obróbkę graficzną fotek...
    po co ludziom windows? parę stówek! marnie go widzisz? - nic nie zagraża
    jego egzystencji i dominacji. Po co ludziom MS ofiice, skoro 98%
    użytkowników nie wykorzystuje wiecej niż 2% możliwości? Jakieś problemy
    ma z tego tytułu MS?

    Jakoś tak sie utarło ze PC to jedyna droga i tak długo zostanie. Tak jak
    TV w naszych domach króluje, choć oglądać niema czego. Również auta mają
    na licznikach 230km/h gdzie 99%polaków nie powinna przekroczyć 90km. -

    > Marnie widzę rozwój PeCetów. ;) Komórki/smartfony, TV, aparaty
    > fotograficzne, nawigacje...
    będą i będą miały sie dobrze. Będą produkowane i sprzedawane bo są
    pożądane. Mikroskopijan świadomość wyborów kupowanych produktów zapewnia
    ich egzystencjie.
    Również krytycznie patrząc na świat pozdrawiam
    ToMasz

    PS co do linuksa, to poczytaj o nim. linux embedded

  • 19. Data: 2011-06-11 22:16:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" it0jbq$bf8$...@i...gazeta.pl

    > Bez problemu

    To byłoby dobre. :) Może jeszcze do tego Panasonicka?

> [...]
    > jego egzystencji i dominacji. Po co ludziom MS ofiice, skoro 98%
    > użytkowników nie wykorzystuje wiecej niż 2% możliwości? Jakieś problemy

    Ja raczej ;) nie używam M$ Office. :)

    Kiedyś chciałem mieć komputer, aby pisać programy.
    Może kiedyś powrócę do pisania. :)

    > Jakoś tak sie utarło ze PC to jedyna droga i tak długo zostanie. Tak jak
    > TV w naszych domach króluje, choć oglądać niema czego. Również auta mają
    > na licznikach 230km/h gdzie 99%polaków nie powinna przekroczyć 90km. -

    Poza miastami drogi są słabe -- przynajmniej wokoło Białegostoku, ale
    w mieście nieraz dochodziłem prawie do 200 km/h -- moje Volvo nie ciągnie
    tyle, ile miałoby ciągnąć (bodajże 205 ma ciągnąć) zgodnie z homologacją.

    > będą i będą miały sie dobrze. Będą produkowane i sprzedawane bo
    > są pożądane. Mikroskopijan świadomość wyborów kupowanych produktów
    > zapewnia ich egzystencjie.

    :)

    Jak z plecakami po pięć stówek złotych zamiast po pięć złotych? :)

    Trzeba kupić dziecku, bo inne dzieci takie plecaki mają.

    A dziecko nie ma w zamian za to pieniędzy na potrzebne książki. :)
    (i dziczeje -- ale ma ładny plecaczek)

    > Również krytycznie patrząc na świat pozdrawiam

    Mnie żal tylko dzieci i innych ludzi żyjących pod czyjąś opieką -- dorośli
    (samodzielni) mnie raczej cieszą, gdy marnują swój szmal. :)

    > PS co do linuksa, to poczytaj o nim. linux embedded

    Po co mam czytać? :) Przerabiałem Linuksa wielokrotnie.
    Kilkanaście... Może i ponad ćwierć setki różnych wersji...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2011-06-11 22:17:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "qwerty" it0efr$p9v$...@i...gazeta.pl

    > Już dawno się udało:
    > http://sourceforge.net/apps/phpbb/samygo/viewtopic.p
    hp?f=5&t=110#p676

    A do ,,mego'' Panasonicka można doczepić ,,zwykłą'' klawiaturkę? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'