  • Data: 2010-03-23 14:00:50
    Temat: Re: Lancuchy Regina ZRP a ZRT
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kapec" napisał:

    > Suzuki GSX 1400. Mam pod reka w dobrej cenie lancuch Regina ZRT.

    *** Nie wiem jak tam u nich teraz z jakoscia, ale mnie do dzis "Regina"
    kojarzy sie z "Plastelina". Mimo iz znajomi odradzali, kupilem dawno temu
    ich najwyzszy model (jakis zloty, hirer mocny x-ring) do GSX 1100 F i po 4
    tkm szybkiej turystycznej jazdy z regularnym smarowaniem wyladowal na
    smietniku.
    Rozciagnal sie w jajo a w dodatku niektore ogniwa sie pozacieraly- w efekcie
    naped lomotal jak cholera i niszczyl lozyskowanie zebatki.
    W tym samym koniu DID i RK sprawowaly sie o niebo lepiej, a roznice w cenie
    z duza nawiazka rekompensowala roznica przebiegu.
    Rzecz miala miejsce 10 lat temu i powinienes zasiegnac swiezszych opini, ale
    zalecam ostroznosc.
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400