eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyŁańcuch rozrządu kiedy się wymienia. › Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Łańcuch rozrządu kiedy się wymienia.
    Date: Sat, 10 Mar 2018 17:18:00 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <p810fq$4r7$1@node1.news.atman.pl>
    References: <6...@g...com>
    <p7tkdl$fur$1@node2.news.atman.pl> <p7u7o5$2ba$1@node2.news.atman.pl>
    <p7uln4$fd2$1@node2.news.atman.pl> <p7ut41$4uf$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-69-207-111.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1520698682 4967 89.69.207.111 (10 Mar 2018 16:18:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 10 Mar 2018 16:18:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.6.0
    In-Reply-To: <p7ut41$4uf$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2626354
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-03-09 o 22:08, Poldek pisze:

    > Powiedzmy sobie szczerze - w czasach tych starych Merców, takie detale,
    > jak dzwonienie łańcuchem, zaworami, dziury w karoserii przerdzewiałej na
    > wylot, dziury w układzie wydechowym, lanie olejem pod siebie, dymienie,
    > wycie, skrzypiące i latające siedzenia, bujające zawieszenie,
    > puszczające płyn i nierówno łapiące hamulce, rozjechana zbieżność,
    > sianie zakłóceniami elektromagnetycznymi, itd., itp... - takie rzeczy
    > nie były uznawane za istotną wadę.

    Małe sprostowanie. Był to Merc 211 V6 E320 CDI z 2006r z chiptuningiem
    do 300kM. Mimo dociążonego silnika - żadnego dzwonienia łańcuchem,
    żadnej dziury w karoserii bo aluminiowa, żadnej dziury w układzie
    wydechowym bo z nierdzewki czy czegoś podobnego, żadnego lania olejem,
    żadnego dymienia w odróżnieniu od "nowoczesnych" diesli (DPF zatkany w
    3% gdy sprzedawałem - nowe auta z tym sobie w ogóle nie radzą i po 100
    tys km mogiła), siedzenia sztywne, regulowane w pierdylionie kształtów i
    kierunków, sportowe, zawieszenie bardzo sztywne, że trudno go rozbujać
    było by ew. usterki zawieszenia wyszukać, zbieżność nigdy nie poprawiana
    bo nie było czego poprawiać, hamulce ostre jak brzytwa. Zajeździłem 2
    turbiny i komplet wtrysków. Raz zmieniane tuleje od przedniego
    zawieszenia i może ze 2x drążek od wahacza. Raz zmieniane tarcze
    hamulcowe. Żadnych innych awarii.

    Tak więc schowaj swoje mity.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: