  • 11. Data: 2011-01-04 18:23:52
    Temat: Re: Lampy tylne od anglika ?
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    W dniu 2011-01-04 17:34, Artur Maśląg pisze:

    > Nie, nie są. Znaczy część być może jest taka sama. Wystarczy jeden
    > drobiazg - położenie światła przeciwmgłowego i cofania. Rozwiązań
    > jest wiele...

    A3 8P ma dwa swiatla przeciw mgielne wiec nie ma z tym problemu.
    Czyli nie ma jakiegos ustalenia ze to homologacja itp ?

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 12. Data: 2011-01-04 18:24:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Tomek" <W...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "red" napisał
    >
    > przepisy i moja logika mówią że jednak odwrotnie :P

    logika podpowiada, zemówił o lampach z aut dla UK :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-01-04 18:25:55
    Od: krzyss <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com>

    W dniu 2011-01-04 17:49, Tomasz Pyra pisze:

    > Na 100% możesz kupić takie lampy jeżeli będziesz w stanie spełnić ten
    > warunek z przeciwmgielnym.

    A3 8P ma dwa swiatla przeciw mgielne i dwa cofania. Z tego co mowicie
    nie bedzie problemu :)
    W takim razie zamawiam i czekam na nowe ledy :)

    --
    **** krzyss vel Qkill ****
    ===--- A3 TDI ---===

  • 14. Data: 2011-01-04 18:28:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-04 18:23, krzyss pisze:

    > A3 8P ma dwa swiatla przeciw mgielne wiec nie ma z tym problemu.
    > Czyli nie ma jakiegos ustalenia ze to homologacja itp ?

    Myślę, że będzie w porządku :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 15. Data: 2011-01-04 22:45:46
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał
    > logika podpowiada, zemówił o lampach z aut dla UK :P
    formalnie rzecz ujmując to z formy w jakiej to napisał nie wynikało czy ma
    na myśli pojazdy brytyjskie czy kontynentalne ;)

    BTW: jaka jest różnica między walcem angielskim a wiedeńskim? walec
    angielski ma kierownicę po prawej stronie ;)

  • 16. Data: 2011-01-04 23:09:21
    Od: red <r...@r...com>

    On 2011-01-04 22:45:46 +0100, Tomek said:

    > formalnie rzecz ujmując to z formy w jakiej to napisał nie wynikało czy
    > ma na myśli pojazdy brytyjskie czy kontynentalne ;)

    Formalnie rzecz ujmując to cytowałem fragment o lampach UK. W każdym
    bądź razie odwrotnie niż w tradycyjnych prawostronnych EU.

  • 17. Data: 2011-01-05 09:39:40
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Użytkownik "Kuba (aka cita)" napisał
    > formalnie rzecz ujmując to z formy w jakiej to napisał nie wynikało czy ma
    > na myśli pojazdy brytyjskie czy kontynentalne ;)

    ale wiesz co to jest kontekst i jakie ma znaczenie w rozmowie - prawda? :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl