  • Data: 2020-01-28 20:42:04
    Temat: Re: Lampa podświetlenia wnętrza
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2020-01-28 o 17:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > A jakie ma znaczenie to w jakim samochodzie bedziesz go dokładał?

    Widocznie nie oglądałeś nigdy Twizzy. Ja sam nie nie mam i nigdy nie
    miałem, ale bywam czasem w stolicy świata i zdarza mi się te cudaki
    widzieć: drzwi toto ma takie bardzo umowne, trzymające się na słowo
    honoru (a niektóre w ogóle nie mają). Standardowy czujnik tam wmontować
    chyba nawet nie byłoby gdzie... Stąd potrzeba wątkotwórcy na jakiś
    specyficzny wynalazek.

    Z mojej strony, gdybym miał kombinować, to zamiast czujnika w
    drzwiach użyłbym czujnika w siedzeniu. Takie jak te, co to wykrywają
    że siedzi człowiek bez pasów - tylko tutaj czujnik ten zapalałby
    jakiegoś LEDa poprzez tranzystor sterowany prostym obwodem RC.

    Mateusz