  • Data: 2020-01-30 20:41:06
    Temat: Re: Lampa podświetlenia wnętrza
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-01-30 10:06, sirapacz wrote:

    > a to musiałbyś sobie popatrzeć jak możesz - minus - druty na wierzchu i
    > generalnie taka prowizora bardziej

    Więc właśnie. Takie mikroprzełączniki montuje się w obudowach. To ten
    kontaktronowy co wskazałeś jest już w obudowie.

    > są gotowce z pilotem - to po pierwsze.

    W samochodzie pilot? Po co? Kierowca potrzebny. No chyba, że się chce
    spać to suseł.

    > po drugie....po co? :) ppotrzebujesz tego do oświetlenia wnętrza w nocy
    > i jak wsiadasz - biała ciepła leda i cześć.

    By wykorzystać tę linijkę i oprócz zwykłego świecenia uzyskać jeszcze coś.

    > jak podłączysz sobie coś z czujką ruchu pir albo co gorsza mikrofalową
    > to czujak będzie wychwytywać twój ruch za kierownicą i włączać ci w
    > czasie jazdy lampkę. Jak bardzo to może być problematyczne dowiesz się
    > próbując jechać z taką lampką w nocy. Mniej widzisz po prostu...
    > To musi być albo mechaniczny włącznik albo magnetyczny, ale z pewnością
    > nie czujka ruchu

    Myślałem, że mowa o czujniku w drzwiach.