  • Data: 2020-01-30 10:06:39
    Temat: Re: Lampa podświetlenia wnętrza
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam takiego tutaj w pudełku. Ale nie podoba mi się za bardzo. Nie
    > całkiem wyobrażam sobie jak go zamonotować.
    a to musiałbyś sobie popatrzeć jak możesz - minus - druty na wierzchu i
    generalnie taka prowizora bardziej

    > Pewnie są linijki sterowane małym prądem. Ja zasadniczo chciałem
    > wykorzystać cyfrową linijkę RGB którą kupiłem na próbę. Taką gołą z
    > samymi diodami. Mógłbym sobie kolorami świecić, jakieś ściemniania itp
    > itd. Tylko wtedy trzeba procek.
    są gotowce z pilotem - to po pierwsze.
    po drugie....po co? :) ppotrzebujesz tego do oświetlenia wnętrza w nocy
    i jak wsiadasz - biała ciepła leda i cześć.

    > Jak to?

    jak podłączysz sobie coś z czujką ruchu pir albo co gorsza mikrofalową
    to czujak będzie wychwytywać twój ruch za kierownicą i włączać ci w
    czasie jazdy lampkę. Jak bardzo to może być problematyczne dowiesz się
    próbując jechać z taką lampką w nocy. Mniej widzisz po prostu...
    To musi być albo mechaniczny włącznik albo magnetyczny, ale z pewnością
    nie czujka ruchu