  • Data: 2010-07-24 23:03:38
    Temat: Re: Lampa UV
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mam takie pytanko ktore moze sie wydac jakims idiotyzmem
    > ale czy do naswietlania plytek pokrytych emulsja Positiv20 mozna uzyc
    > takiej lampy UV do tipsow dostepnej na allegro (jaki czas
    > jest naswietlania) lub jesli nie to moze ktos moze wskazac co i gdzie

    Sam z braku czasu na zrobienie porządnej naświetlarki używam dokładnie
    takiej lampy (do tipsów), którą pożyczyłem od swojej dziewczyny (za jej
    wiedzą, żeby było jasne :).
    Sprawdza się świetnie - zresztą w naświetlarce można użyć dokładnie tych
    świetlówek, które są w lampie kosmetycznej...
    W tej mojej (powiedzmy...) lampie są chyba 4 świetlówki. Co prawda ja używam
    gotowych, pokrytych emulsją płytek z TME, ale pewnie przy własnoręcznie
    wykonanych
    będzie tak samo.

    Pozdr.