-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
Date: Tue, 11 Sep 2012 20:49:21 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 80
Message-ID: <k2o1c1$e7p$1@mx1.internetia.pl>
References: <504d9ce0$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
<504da0bb$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
<k2k83u$gkr$1@node2.news.atman.pl> <k2ka92$njn$1@node1.news.atman.pl>
<k2kah5$r58$1@node2.news.atman.pl> <k2kbgh$s8e$1@node1.news.atman.pl>
<k2ke0l$qpa$1@usenet.news.interia.pl> <1ngas2ea0y6l9$.dlg@myjk.org>
<504e0ee7$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
<17f8cyxpzy4uf.r0osppwee5b0$.dlg@40tude.net>
<k2l58m$f61$1@mx1.internetia.pl>
<a2xwelc4goux$.grq6vb2lkgbi$.dlg@40tude.net>
<k2l9sg$7vm$1@mx1.internetia.pl>
<ukq9fpyr35we.128ct2rzj59ke$.dlg@40tude.net>
<504f647b$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
<504f6dc3$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 77-253-100-91.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1347389633 14585 77.253.100.91 (11 Sep 2012 18:53:53 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Sep 2012 18:53:53 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <504f6dc3$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120824
Thunderbird/15.0
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465804
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-09-11 18:58, J.F pisze:
> Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
>>>>>> No i popatrz jak głupio wyszło (dla niektórych) - zarzuca się
>>>>>> policji,
>>>>>> że tyle wypadków kwalifikuje jako "nadmierną prędkość" itd.,
>>>>> Bynajmniej. Pomysl - wypadek w grudniu, w maje jest juz raport
>>>>> roczny, a w
>>>>> czerwcu opinia bieglego. To jak figuruje nasz wypadek w statystyce
>>>>> ? :-)
>>>
>>>> Nie kombinuj. Zaniżono i podano jako przyczynę?
>>> Nie - podano jako przyczyne zanim jeszcze biegly ja obliczyl :-)
>
>> Wynika z powyższego, że jak najbardziej tak - przyczyną byłą prędkość,
>> nawet bez obliczeń przeprowadzonych przez biegłego.
>
> No ale to chyba zarzucamy ? Ze policja podala "predkosc", nie czekajac
> czy biegly stwierdzi ze to bylo 300, 150, czy np 80 + hopka +twarde
> zawieszenie :-P
Chyba jednak nie bardzo. Policja podała prędkość (zaniżoną) i nadal to
było przyczyną wypadku. Skoro ograniczenie było do 50km/h to jakie ma
znaczenie, czy "bylo 300, 150, czy np 80 + hopka +twarde zawieszenie".
Było za szybko i za głupio,
>>> Zanizono, wyszla niska, a i tak podali jako przyczyne - czyz to nie jest
>>> tendencyjna kwalifikacja ? :-P
>
>> Nie, skoro nawet tak zaniżoną zakwalifikowano jako przyczynę. Tyle, że
>
> Ale tego nie wiesz :-)
Czego niby nie wiem?
> Tzn nie wiesz tego czy po zanizeniu predkosc sie kwalifikowala do
> "nierozsadnej", czy juz byla rozsadna, a nadal w/g policjantow
> "nadmierna", bo dla nich zawsze jest nadmierna :-)
Nieprawdą jest, że zawsze tak kwalifikują.
>> z tego właśnie wychodzi to o czym pisałem - przez baranów mamy coraz
>> niższe ograniczenia, a efekt bez dodatków i tak mizerny.
>
> przez baranow powiadasz ... kiedys byl wywiad z wroclawskim dyrektorem
> "na skrzyzowaniu X z Y jest duzo wypadkow
> -bo kierowcy nagminnie tam przekraczaja predkosc. Wiec ustawilismy "50"
> (wtedy bylo jeszcze wolno 60), ale kierowcy nie przestrzegali i nadal
> byly wypadki. Wiec ustawilismy do 40, ale tego nie przestrzega nawet
> wiecej i nadal sa wypadki".
Sam widzisz.
> I tak przez kilkanascie niebezpiecznych miejsc ... "ustawilismy
> ograniczenie predkosci".
>
> Choc w sumie ... w zasadzie powinno wystarczyc :-)
Tak, powinno wystarczyć.
>>>>> Ale tam powinna byc autostrada :-P
>>>> W środku miasta, ponieważ się niektórym chce jeździć po 150km/h...
>>
>>> Tak prawde powiedziawszy to tam juz jest prawie autostrada - dwie osobne
>>> jezdnie, bezkolizyjne skrzyzowanie, tylko jak widac - barierki
>>> niezgodne z
>>> norma :-P
>
>> Litości - autostrady w miastach widywałem i tam są ograniczenia do np.
>> 80km/h. 150km/h jest niedopuszczalne w wielu krajach i wielu miejscach,
>> a tutaj nagle zdarzenie przy takich prędkościach w mieście mają być
>> podstawą do przebudowy/remontu drogi...
>
> Bo ty o hopce w Warszawie, a ja o tej ulicy we wrocku :-)
Że słucham? Powyżej pisałem o ograniczeniach na autostradach
przebiegających przez miasta (nawet w takim dziwnym kraju, co
to nie ma administracyjnych ograniczeń prędkości na autostradach),
a Ty mi tutaj o radosnej twórczości lokalnych "normalnych inaczej",
którym się w mieście (nie na autostradzie) pojeździć 150km/h...
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.12 00:38 J.F.
- 12.09.12 11:48 Myjk
- 12.09.12 12:09 Filip
- 12.09.12 19:21 Artur Maśląg
- 13.09.12 11:55 J.F
- 13.09.12 13:19 Myjk
- 13.09.12 14:26 J.F
- 13.09.12 22:38 jerzu
- 13.09.12 22:59 R2r
- 13.09.12 23:23 masti
- 14.09.12 14:40 masti
- 16.09.12 11:20 Michoo
- 16.09.12 11:33 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
Najnowsze wątki
- 2024-12-18 Katowice => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-18 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Katowice => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-18 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-18 Warszawa => Helpdesk Specialist <=
- 2024-12-18 Katowice => Kierownik Działu Zarządzania Platformą Wirtualizacji i
- 2024-12-18 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-18 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-18 Kablówka z modułem CAM
- 2024-12-18 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-18 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-18 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2024-12-18 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=