eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLambo idzie w szambo czyli poniosły go konieRe: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lambo idzie w szambo czyli poniosły go konie
    Date: Tue, 11 Sep 2012 20:49:21 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 80
    Message-ID: <k2o1c1$e7p$1@mx1.internetia.pl>
    References: <504d9ce0$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <504da0bb$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    <k2k83u$gkr$1@node2.news.atman.pl> <k2ka92$njn$1@node1.news.atman.pl>
    <k2kah5$r58$1@node2.news.atman.pl> <k2kbgh$s8e$1@node1.news.atman.pl>
    <k2ke0l$qpa$1@usenet.news.interia.pl> <1ngas2ea0y6l9$.dlg@myjk.org>
    <504e0ee7$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    <17f8cyxpzy4uf.r0osppwee5b0$.dlg@40tude.net>
    <k2l58m$f61$1@mx1.internetia.pl>
    <a2xwelc4goux$.grq6vb2lkgbi$.dlg@40tude.net>
    <k2l9sg$7vm$1@mx1.internetia.pl>
    <ukq9fpyr35we.128ct2rzj59ke$.dlg@40tude.net>
    <504f647b$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <504f6dc3$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-100-91.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1347389633 14585 77.253.100.91 (11 Sep 2012 18:53:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Sep 2012 18:53:53 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <504f6dc3$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120824
    Thunderbird/15.0
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2465804
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-09-11 18:58, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    >>>>>> No i popatrz jak głupio wyszło (dla niektórych) - zarzuca się
    >>>>>> policji,
    >>>>>> że tyle wypadków kwalifikuje jako "nadmierną prędkość" itd.,
    >>>>> Bynajmniej. Pomysl - wypadek w grudniu, w maje jest juz raport
    >>>>> roczny, a w
    >>>>> czerwcu opinia bieglego. To jak figuruje nasz wypadek w statystyce
    >>>>> ? :-)
    >>>
    >>>> Nie kombinuj. Zaniżono i podano jako przyczynę?
    >>> Nie - podano jako przyczyne zanim jeszcze biegly ja obliczyl :-)
    >
    >> Wynika z powyższego, że jak najbardziej tak - przyczyną byłą prędkość,
    >> nawet bez obliczeń przeprowadzonych przez biegłego.
    >
    > No ale to chyba zarzucamy ? Ze policja podala "predkosc", nie czekajac
    > czy biegly stwierdzi ze to bylo 300, 150, czy np 80 + hopka +twarde
    > zawieszenie :-P

    Chyba jednak nie bardzo. Policja podała prędkość (zaniżoną) i nadal to
    było przyczyną wypadku. Skoro ograniczenie było do 50km/h to jakie ma
    znaczenie, czy "bylo 300, 150, czy np 80 + hopka +twarde zawieszenie".
    Było za szybko i za głupio,

    >>> Zanizono, wyszla niska, a i tak podali jako przyczyne - czyz to nie jest
    >>> tendencyjna kwalifikacja ? :-P
    >
    >> Nie, skoro nawet tak zaniżoną zakwalifikowano jako przyczynę. Tyle, że
    >
    > Ale tego nie wiesz :-)

    Czego niby nie wiem?

    > Tzn nie wiesz tego czy po zanizeniu predkosc sie kwalifikowala do
    > "nierozsadnej", czy juz byla rozsadna, a nadal w/g policjantow
    > "nadmierna", bo dla nich zawsze jest nadmierna :-)

    Nieprawdą jest, że zawsze tak kwalifikują.

    >> z tego właśnie wychodzi to o czym pisałem - przez baranów mamy coraz
    >> niższe ograniczenia, a efekt bez dodatków i tak mizerny.
    >
    > przez baranow powiadasz ... kiedys byl wywiad z wroclawskim dyrektorem
    > "na skrzyzowaniu X z Y jest duzo wypadkow
    > -bo kierowcy nagminnie tam przekraczaja predkosc. Wiec ustawilismy "50"
    > (wtedy bylo jeszcze wolno 60), ale kierowcy nie przestrzegali i nadal
    > byly wypadki. Wiec ustawilismy do 40, ale tego nie przestrzega nawet
    > wiecej i nadal sa wypadki".

    Sam widzisz.

    > I tak przez kilkanascie niebezpiecznych miejsc ... "ustawilismy
    > ograniczenie predkosci".
    >
    > Choc w sumie ... w zasadzie powinno wystarczyc :-)

    Tak, powinno wystarczyć.

    >>>>> Ale tam powinna byc autostrada :-P
    >>>> W środku miasta, ponieważ się niektórym chce jeździć po 150km/h...
    >>
    >>> Tak prawde powiedziawszy to tam juz jest prawie autostrada - dwie osobne
    >>> jezdnie, bezkolizyjne skrzyzowanie, tylko jak widac - barierki
    >>> niezgodne z
    >>> norma :-P
    >
    >> Litości - autostrady w miastach widywałem i tam są ograniczenia do np.
    >> 80km/h. 150km/h jest niedopuszczalne w wielu krajach i wielu miejscach,
    >> a tutaj nagle zdarzenie przy takich prędkościach w mieście mają być
    >> podstawą do przebudowy/remontu drogi...
    >
    > Bo ty o hopce w Warszawie, a ja o tej ulicy we wrocku :-)

    Że słucham? Powyżej pisałem o ograniczeniach na autostradach
    przebiegających przez miasta (nawet w takim dziwnym kraju, co
    to nie ma administracyjnych ograniczeń prędkości na autostradach),
    a Ty mi tutaj o radosnej twórczości lokalnych "normalnych inaczej",
    którym się w mieście (nie na autostradzie) pojeździć 150km/h...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: